Zaragoza ciudad: Lonja de Mercaderes de Zaragoza. Monumento artístico. Zaragoza. Aragón.
Aragón > Zaragoza > Zaragoza

Zaragoza ciudad: Lonja de Mercaderes de Zaragoza Zaragoza. Aragón.

Monumento artístico





Ye situada entre el Conceyo y el Palacio Arzobispal muy cerca del Pilar y La Seo.

Iste edificio ye la máxima expresión del Renacimiento en Aragón, y ye el resultado de un esfuerzo colectivo por hacer un edificio util (una lonja ye un espacio ta las transacciones comerciales) a la vez que bello, y que sería tomado como modelo ta otras obras civiles.

Don Hernando de Aragón, miembro de la Familia Real, arzobispo de Zaragoza y gran impulsor de las artes, propuso la construcción de la Lonja al Concejo de la ciudad en 1541. La finalidad de iste bello monumento era proporcionar a los mercaderes un lugar adecuado para sus actividades de compra y venta, ya que se realizaban en "La Seo y otras iglesias". Se selecciono el proyecto de Juan de Sariñena, el arquitecto de la ciudad.

Lonja de Mercaderes de Zaragoza
Vista dende el Ebro.

Las columnas del interior se deben al maestro cantero Juan de Segura, vecino de Barbastro, quien las labró a partir de las piedras de los muros romanos que circundaban el recinto antiguo de la ciudad. El escultor Gil Morlanes diseño el decorado interior.

Lonja de Zaragoza

El edificio ye construido en ladrillo. La luminosidad del clima aragones aporta una iluminación que acentua cada elemento. El edificio ye de planta rectangular y la cubierta cae a las cuatro vertientes.

Lonja de Mercaderes de Zaragoza

Vista dende la plaza de las catedrales.

Panorámicas



Molimentos

Una breve relación de altros importantes monumentos que pueblan la ciudad seria la siguiente:


Atras informazions


 




etiquetas

Introduzión to Aragón, Torismo, rural, borinas, cultura, arte, costumbres.
Presa posizión autiba en a cultura aragonesa. Jovenes y chobentú. Monta o tuyo mesmo rolde de chobenes. Creiga o tuyo informazión gronxiable e intresán. Contacta con nusatros. Da a conoxer as tuyas mesmas publicazions, o deporte y a naturaleza no te resultaran estranios. Presa partiu, aragonés por suposau.

Endiz Alfabetico denzima Aragón

Si quiers enamplar o tuyo informazión denzima Aragón puez empezipiar recorriendo bels Monesterios, o 40 Castiellos atro recorrido intresán ye o Mudejar, Patrimonio d' a Umanidá, tamién puez enamplar os tuyos conoximientos culturales denzima Aragón examinando o suyo eraldica monezipal e instituzional sin ixuplidar, por suposau, bellas d' os suyos feguras emblemáticas como San Chorche Amo d' Aragón o sus personajes ilustres añadiendo a istos datos un minimo recorrido por o suya istoria o bels libros.

Tamién goza Aragón d' una Naturaleza dibersa y variada donde pasando por plantas, animals, o paisaches podemos arribar a un fantestico bestiario que habita en os suyos molimentos.

A informazión no será replena sin un gambada por as suyas tres provincias: Zaragoza, Teruel y Uesca y sus variadas Redoladas, con aturadero en belún d'os suyos espectaculars paisaches como ro bal pirenaico d' Ordesa o el Moncayo o por oposición en el valle el Ebro.

Si razones de treballo u familiars te han lebato Luen de Aragón puez Bajarte imágenes de fundo, sonius u animazións

Tamién puez dedicar-te a ros intangibles: dende ra replega de falordias que fan a Aragón unibersal o tuyo tamién puez engalzar a presenzia d'o Santo Grial en Aragón.

Atras paxina denzima Aragón en Internet

Bi ha atras autualidades y reyalidás que tamién te pueden intresar, Ta siguir a eboluzión d'o Aragonés de Aragón



La Seo | El Pilar | Mudéjar | Goya | Museo Probinzial Zaragoza
Uesca | Teruel | Zaragoza | Aragón | Probinzia | Redoladas
Endize Alfabético | Temático | Direcciones Turismo | Mapas | Enrastres



Copyright 1996-2019 © All Rights Reserved Javier Mendívil Navarro, Aragón (España)

Actualiza a informazión que consideres obsoleta escríbenos

Aviso Legal. Ista autibidá de l'Asoziazión Aragón Interautibo y Multimeya
Ye realizá con independenzia de tot aministrazión o instituzión pública.
L'Augua en Aragón, una promesa d'esdebenidero