Zaragoza capital: Catedral de la Seo (San Salvador). Tesoro Catedralicio de La Seo. Zaragoza. Aragón.
Aragón > Zaragoza > Zaragoza

Zaragoza capital: Catedral de la Seo (San Salvador) Zaragoza. Aragón.

Tesoro Catedralicio de La Seo





Tamien en la sacristía, al igual que en el Pilar, se exhibe una valiosa colección de obras de arte, cuyo cuidado corre exclusivamente a cargo del personal al servicio del templo. Hay que hacer notar los bustos en plata , entre los que destaca el de San Valero, donados por el Papa Luna en 1397; la hermosa custodia construida por Pedro Lamaisón; el olifante de Gascón de Bearne y varios ornamentos religiosos de gran mérito.

En una dependencia del piso superior que comunica con el pórtico de San Bruno, y ocupando dos salas espaciosas se halla expuesta la riquísima colección de tapices de los siglos XIV al XVII, que constituye solamente una parte de los que posee el cabildo metropolitano.

Como piezas sobresalientes de la colección expuesta hay que destacar el titulado "Las Naves", "Expedición de Bruto a Aquitania", asunto mitológico conceptuado como único, supuesto telar francés, siglo XV.
"La Crucifixión", magnífico paño que contiene gran número de escenas de la Pasión del Señor, juntamente con alegorias del seno de Abraham y una gruta expresiva del infierno. Ejemplar perteneciente tamien a telar francés de fines del siglo XIV.

El de "Exaltación de la Santa Cruz", alusivo al rescate de la cruz y su entrada en Jerusalén por el emperador Heracio.

De la serie "Vicios y Virtudes", el representativo del "Pecado original y las pasiones en la vida del hombre" ye altamente interesante y digno de contemplación detenida, ye del siglo XVI y proviene del telar Bruselés.
Con gran atractivo por su originalidad y encanto ye la serie de tapices titulados "Moisés secando el Nilo", "Moises arrojando la corona".

Un recorrido histórico y artístico por el templo de La Seo incluiría los siguientes elementos:

Panorámica dende La Seo

Molimentos

Una breve relación de altros importantes monumentos que pueblan la ciudad seria la siguiente:

Atras informazions


 

 

etiquetas

Introduzión to Aragón, Torismo, rural, borinas, cultura, arte, costumbres.
Presa posizión autiba en a cultura aragonesa. Jovenes y chobentú. Monta o tuyo mesmo rolde de chobenes. Creiga o tuyo informazión gronxiable e intresán. Contacta con nusatros. Da a conoxer as tuyas mesmas publicazions, o deporte y a naturaleza no te resultaran estranios. Presa partiu, aragonés por suposau.

Endiz Alfabetico denzima Aragón

Si quiers enamplar o tuyo informazión denzima Aragón puez empezipiar recorriendo bels Monesterios, o 40 Castiellos atro recorrido intresán ye o Mudejar, Patrimonio d' a Umanidá, tamién puez enamplar os tuyos conoximientos culturales denzima Aragón examinando o suyo eraldica monezipal e instituzional sin ixuplidar, por suposau, bellas d' os suyos feguras emblemáticas como San Chorche Amo d' Aragón o sus personajes ilustres añadiendo a istos datos un minimo recorrido por o suya istoria o bels libros.

Tamién goza Aragón d' una Naturaleza dibersa y variada donde pasando por plantas, animals, o paisaches podemos arribar a un fantestico bestiario que habita en os suyos molimentos.

A informazión no será replena sin un gambada por as suyas tres provincias: Zaragoza, Teruel y Uesca y sus variadas Redoladas, con aturadero en belún d'os suyos espectaculars paisaches como ro bal pirenaico d' Ordesa o el Moncayo o por oposición en el valle el Ebro.

Si razones de treballo u familiars te han lebato Luen de Aragón puez Bajarte imágenes de fundo, sonius u animazións

Tamién puez dedicar-te a ros intangibles: dende ra replega de falordias que fan a Aragón unibersal o tuyo tamién puez engalzar a presenzia d'o Santo Grial en Aragón.

Atras paxina denzima Aragón en Internet

Bi ha atras autualidades y reyalidás que tamién te pueden intresar, Ta siguir a eboluzión d'o Aragonés de Aragón



La Seo | El Pilar | Mudéjar | Goya | Museo Probinzial Zaragoza
Uesca | Teruel | Zaragoza | Aragón | Probinzia | Redoladas
Endize Alfabético | Temático | Direcciones Turismo | Mapas | Enrastres



Copyright 1996-2019 © All Rights Reserved Javier Mendívil Navarro, Aragón (España)

Actualiza a informazión que consideres obsoleta escríbenos

Aviso Legal. Ista autibidá de l'Asoziazión Aragón Interautibo y Multimeya
Aspera acercarte Aragón a tuya casa.
Augua en Aragón, salú y güempasar