Zaragoza ciudad: datos alazetals. Monezipio. Zaragoza. Aragón.
Aragón > Zaragoza > Zaragoza

Zaragoza ciudad: datos alazetals Zaragoza. Aragón.

Monezipio





Cubre una superfizie de 1063,1 Km2
Ye a una altaria de 200 m
En 1996 teneba una poblazion de dreito de 601.674 abitadors
Pertenexe a la redolada de ZARAGOZA

Conceyo de Zaragoza

Plaza del Pilar, 18
50071 ZARAGOZA
Teléfono: 976721100

Mapa Situazion de Zaragoza capital

La ciudad de Zaragoza ye la capital de la probinzia del mesmo nombre.
Ye situada en una posizion privilegiada en relazion con Aragón y con el resto de España.

Se encuentra en la mitad nordeste del pais, en el centro de los nudos de comunicaciones, de la cruz formada por los más importantes nucleos de poblazion, industria y actividad: Madrid, Barcelona, Valencia y Pais Vasco.

Conceyo Zaragoza

Dende su fundazion la ciudad se ha beneficiado de su ubicazion en la encrucijada natural del Valle del Ebro, configurandose como una ciudad dinámica y moderna.

El clima de Zaragoza ye mediterráneo-continentalizado, la temperatura anual ye de 15º y la precipitazion media anual ye de 367 mm. concentrados en 67 días, ye por tanto una ciudad muy soleada. Zaragoza disfruta/padece un viento característico, llamado Cierzo. Iste viento mantiene el aire en movimiento y sin contaminación.

La Virgen del Pilar, centro de peregrinazion mundial, ye venerada en su propia basilica como una referencia imprescindible ta la ciudad.

Zaragoza vista del Pilar desde la avenida de Cataluña

En la imagen se aprecia la Avenida de Cataluña que desemboca en el Pilar.

Historia

Según la tradición, el día 2 de enero del año 40 d.c., la Virgen Santisima se aparecio en carne mortal al apóstol Santiago y a un grupo de convertidos que se hallaban orando a orillas del Ebro y les manifestó su deseo de que se le diese culto ta siempre en aquel lugar. Santiago y sus compañeros construyeron una capilla, que a través de la historia ha llegado a convertirse en la magnifica Basílica donde permanece su imagen. Durante el pontificado del papa Pío XII fue proclamada patrona de la Hispanidad.

Durante la época visigoda Zaragoza alcanzo gran renombre por el célebre obispo, San Braulio, gran amigo de San Isidoro de Sevilla.

En el año 713 los musulmanes se apoderaron de la ciudad y bajo su dominio alcanzó gran esplendor y al constituirse los reinos de Taifas, Zaragoza llegó a ser uno de los más importantes, sobre todo con la dinastia de los Beni Hud. Los árabes la llamaron SaraKosta.

En el año 1118, el rey Alfonso I el Batallador, arrebato a los árabes la ciudad, que llegó a ser la capital del Reino de Aragón. En ella eran coronados sus reyes y prestaban juramento a sus fueros.

Durante la invasión de España por Napoleón, Zaragoza sufrió dos asedios, uno en 1808 y otro al año siguiente que le causaron grandes destrozos.

Dende principio de siglo ha sufrido una gran expansión que la ha convertido en un centro industrial y de servicios, celebrandose numerosos congresos a lo largo de todo el año.



Molimentos

Una breve relación de altros importantes monumentos que pueblan la ciudad seria la siguiente:


Atras informazions


 




etiquetas

Introduzión to Aragón, Torismo, rural, borinas, cultura, arte, costumbres.
Presa posizión autiba en a cultura aragonesa. Jovenes y chobentú. Monta o tuyo mesmo rolde de chobenes. Creiga o tuyo informazión gronxiable e intresán. Contacta con nusatros. Da a conoxer as tuyas mesmas publicazions, o deporte y a naturaleza no te resultaran estranios. Presa partiu, aragonés por suposau.

Endiz Alfabetico denzima Aragón

Si quiers enamplar o tuyo informazión denzima Aragón puez empezipiar recorriendo bels Monesterios, o 40 Castiellos atro recorrido intresán ye o Mudejar, Patrimonio d' a Umanidá, tamién puez enamplar os tuyos conoximientos culturales denzima Aragón examinando o suyo eraldica monezipal e instituzional sin ixuplidar, por suposau, bellas d' os suyos feguras emblemáticas como San Chorche Amo d' Aragón o sus personajes ilustres añadiendo a istos datos un minimo recorrido por o suya istoria o bels libros.

Tamién goza Aragón d' una Naturaleza dibersa y variada donde pasando por plantas, animals, o paisaches podemos arribar a un fantestico bestiario que habita en os suyos molimentos.

A informazión no será replena sin un gambada por as suyas tres provincias: Zaragoza, Teruel y Uesca y sus variadas Redoladas, con aturadero en belún d'os suyos espectaculars paisaches como ro bal pirenaico d' Ordesa o el Moncayo o por oposición en el valle el Ebro.

Si razones de treballo u familiars te han lebato Luen de Aragón puez Bajarte imágenes de fundo, sonius u animazións

Tamién puez dedicar-te a ros intangibles: dende ra replega de falordias que fan a Aragón unibersal o tuyo tamién puez engalzar a presenzia d'o Santo Grial en Aragón.

Atras paxina denzima Aragón en Internet

Bi ha atras autualidades y reyalidás que tamién te pueden intresar, Ta siguir a eboluzión d'o Aragonés de Aragón



La Seo | El Pilar | Mudéjar | Goya | Museo Probinzial Zaragoza
Uesca | Teruel | Zaragoza | Aragón | Probinzia | Redoladas
Endize Alfabético | Temático | Direcciones Turismo | Mapas | Enrastres



Copyright 1996-2019 © All Rights Reserved Javier Mendívil Navarro, Aragón (España)

Actualiza a informazión que consideres obsoleta escríbenos

Aviso Legal. Ista autibidá de l'Asoziazión Aragón Interautibo y Multimeya
Ye una faina d' espardidura de Aragón en Internet.
L'Augua en Aragón, una promesa d'esdebenidero