Aragón > Zaragoza> Danzantes >

Dance o Paloteado de San Jos Zaragoza. Aragón.

Introduccin



Recuperar el pasado, sembrar el futuro".

Parafraseando a Severino Pallaruelo, quiero describir el declogo de intenciones que me llevo a elaborar un proyecto, para edificar, desde la nada, un danze para nuestro barrio.

Los dances son un hecho profundo y substancial de nuestro patrimonio cultural, as, la idea de crear un danze nuevo, parti desde un absoluto respeto por la tradicin ms pura y autentica, recrendonos al mismo tiempo en la trasgresin y la contemporaneidad de la idea.

Intentamos, con este proyecto, dotar de un elemento de identidad cultural a todo el barrio, una tradicin con un fuerte carcter y sabor aragonesista. Promoviendo a su vez un hecho instructivo, que pueda identificar a los vecinos del barrio en el mbito externo, un rito comn con el que todos se sientan vinculados en el mbito interno, pretendiendo sensibilizar en valores culturales aragonesistas a todas las personas que viven en nuestro distrito.

Con todos estos postulados planteamos un trabajo en comn con entidades y vecinos del barrio, consiguiendo poner de relieve lo positivo de este intercambio, adems de lograr un objetivo comn que nos ha transcendido y que ha acabado siendo de todos los ciudadanos del distrito, el danze de San Jos.

Es positivo crear tradiciones interculturales que sirvan para identificarse entre los individuos que forman parte de una colectividad, as como con el medio donde viven y desarrollan la mayor parte de sus vidas, sus barrios. Esto implica vertebracin, participacin, fomento de la colaboracin y solidaridad entre los vecinos, crear algo entre todos y para todos, una identificacin entre todos los vecinos y colectivos que participaron tanto en su elaboracin y espectculo, como en su contemplacin y disfrute.

En suma una manifestacin de la cultura colectiva aragonesa y un vehculo de relacin social a todos los niveles.

Danze San Jose

Todos los creadores del danze pensamos que hemos conseguido nuestros objetivos; estamos orgullosos del trabajo en comn y de nuestra obra. Ahora, el propsito es cuidarlo y preservarlo para que, de verdad, sea una tradicin para nuestras generaciones futuras.

Sin vosotros compaeros, hubiera sido imposible llevar a buen puerto este sueo aragonesista para nuestro barrio.

Ta toz MUITAS GRAZIAS

Chus Antn Pascual Vzquez

Otras informaciones

 

etiquetas

Introduzión to Aragón, Torismo, rural, borinas, cultura, arte, costumbres.
Presa posizión autiba en a cultura aragonesa. Jovenes y chobentú. Monta o tuyo mesmo rolde de chobenes. Creiga o tuyo informazión gronxiable e intresán. Contacta con nusatros. Da a conoxer as tuyas mesmas publicazions, o deporte y a naturaleza no te resultaran estranios. Presa partiu, aragonés por suposau.

Endiz Alfabetico denzima Aragón

Si quiers enamplar o tuyo informazión denzima Aragón puez empezipiar recorriendo bels Monesterios, o 40 Castiellos atro recorrido intresán ye o Mudejar, Patrimonio d' a Umanidá, tamién puez enamplar os tuyos conoximientos culturales denzima Aragón examinando o suyo eraldica monezipal e instituzional sin ixuplidar, por suposau, bellas d' os suyos feguras emblemáticas como San Chorche Amo d' Aragón o sus personajes ilustres añadiendo a istos datos un minimo recorrido por o suya istoria o bels libros.

Tamién goza Aragón d' una Naturaleza dibersa y variada donde pasando por plantas, animals, o paisaches podemos arribar a un fantestico bestiario que habita en os suyos molimentos.

A informazión no será replena sin un gambada por as suyas tres provincias: Zaragoza, Teruel y Uesca y sus variadas Redoladas, con aturadero en belún d'os suyos espectaculars paisaches como ro bal pirenaico d' Ordesa o el Moncayo o por oposición en el valle el Ebro.

Si razones de treballo u familiars te han lebato Luen de Aragón puez Bajarte imágenes de fundo, sonius u animazións

Tamién puez dedicar-te a ros intangibles: dende ra replega de falordias que fan a Aragón unibersal o tuyo tamién puez engalzar a presenzia d'o Santo Grial en Aragón.

Atras paxina denzima Aragón en Internet

Bi ha atras autualidades y reyalidás que tamién te pueden intresar, Ta siguir a eboluzión d'o Aragonés de Aragón



La Seo | El Pilar | Mudéjar | Goya | Museo Probinzial Zaragoza
Uesca | Teruel | Zaragoza | Aragón | Probinzia | Redoladas
Endize Alfabético | Temático | Direcciones Turismo | Mapas | Enrastres



Copyright 1996-2019 © All Rights Reserved Javier Mendívil Navarro, Aragón (España)

Si creyes que manca cualcosa, u ye entibocau escríbenos

Aviso Legal. Ista autibidá de l'Asoziazión Aragón Interautibo y Multimeya
Ye realizá con independenzia de tot aministrazión o instituzión pública.
L'Augua en Aragón, una promesa d'esdebenidero