Aragón > Zaragoza > Trasmoz

Trasmoz Castillo Zaragoza. Aragón.

Monumento





El castillo, que se divisa desde muchos kilometros de distanzia, presenta la imagen tpica de la fortificazion medieval que domina un territorio quedando la poblazion en las faldas del monte en que se sita. Su antigedad es manifiesta, y consta de un permetro amurallado y seis torres adms de la del Homenaje.

Diversas excavaciones realizadas en su interior manifiestan la antiguedad de sus muros. En su trmino, se constata la presencia del hombre prehistrico desde hace 30.000 aos.

El legendario castillo de Trasmoz, iniciado en la primera mitad del siglo XII, situado en la cima de una colina sobre la que descans el casero, con el mtico Moncayo al fondo, constituye un autentico escenario, medieval que cautiva al visitante y despierta su inters.

La ubicacin, historia, belleza, estructura y su estado de conservacin, justifican y permiten, por si mismos, la creazion en su recinto del primer Museo Europeo de Mitos y Leyendas.

Castillo de Trasmoz
Dibujo: Teodoro Perez Bordetas

Su superfizie es de 2.300 m2. Su situazion a medio camino entre el Monasterio de Varuela y Tarazona, contribuye a dinamizar econmica y socialmente la redolada del Moncayo.

La torre del Homenaje, ya restaurada, se dedica al ltimo seor feudal de Trasmoz, Pedro Manuel Ximnez de Urrea, y exhibizion de su ajuar.

Altras informazions


 




etiquetas

Introduzión to Aragón, Torismo, rural, borinas, cultura, arte, costumbres.
Presa posizión autiba en a cultura aragonesa. Jovenes y chobentú. Monta o tuyo mesmo rolde de chobenes. Creiga o tuyo informazión gronxiable e intresán. Contacta con nusatros. Da a conoxer as tuyas mesmas publicazions, o deporte y a naturaleza no te resultaran estranios. Presa partiu, aragonés por suposau.

Endiz Alfabetico denzima Aragón

Si quiers enamplar o tuyo informazión denzima Aragón puez empezipiar recorriendo bels Monesterios, o 40 Castiellos atro recorrido intresán ye o Mudejar, Patrimonio d' a Umanidá, tamién puez enamplar os tuyos conoximientos culturales denzima Aragón examinando o suyo eraldica monezipal e instituzional sin ixuplidar, por suposau, bellas d' os suyos feguras emblemáticas como San Chorche Amo d' Aragón o sus personajes ilustres añadiendo a istos datos un minimo recorrido por o suya istoria o bels libros.

Tamién goza Aragón d' una Naturaleza dibersa y variada donde pasando por plantas, animals, o paisaches podemos arribar a un fantestico bestiario que habita en os suyos molimentos.

A informazión no será replena sin un gambada por as suyas tres provincias: Zaragoza, Teruel y Uesca y sus variadas Redoladas, con aturadero en belún d'os suyos espectaculars paisaches como ro bal pirenaico d' Ordesa o el Moncayo o por oposición en el valle el Ebro.

Si razones de treballo u familiars te han lebato Luen de Aragón puez Bajarte imágenes de fundo, sonius u animazións

Tamién puez dedicar-te a ros intangibles: dende ra replega de falordias que fan a Aragón unibersal o tuyo tamién puez engalzar a presenzia d'o Santo Grial en Aragón.

Atras paxina denzima Aragón en Internet

Bi ha atras autualidades y reyalidás que tamién te pueden intresar, Ta siguir a eboluzión d'o Aragonés de Aragón



La Seo | El Pilar | Mudéjar | Goya | Museo Probinzial Zaragoza
Uesca | Teruel | Zaragoza | Aragón | Probinzia | Redoladas
Endize Alfabético | Temático | Direcciones Turismo | Mapas | Enrastres



Copyright 1996-2019 © All Rights Reserved Javier Mendívil Navarro, Aragón (España)

Si creyes que manca cualcosa, u ye entibocau escríbenos

Aviso Legal. Ista autibidá de l'Asoziazión Aragón Interautibo y Multimeya
Ye una faina d' espardidura de Aragón en Internet.
Augua en Aragón, salú y güempasar