Aragón > Zaragoza > Tauste

Tauste: Dance de Tauste Zaragoza. Aragón.

Fiesta de Interes Turistico





  ORDEN de 14 de febrero de 2003, del Departamento de Cultura y Turismo, por la que se declara el Dance de Tauste de Tauste (Zaragoza) como Fiesta de Inters Turstico de Aragn.

   Visto el escrito y documentazion presentados por doa Rosario Vzquez Martnez, Alcaldesa del M.I. Concello de la villa de Tauste (Zaragoza), solicitando que el Dance de Tauste, que tiene lugar en dicha localidad durante los das 20, 21 y 22 de abril, coincidiendo con las Borinas Patronales en honor a la Virgen de Sancho Abarca, sea declarado Fiesta de Inters Turstico de Aragn, y habiendo quedado acreditado que la citada celebrazion rene los requisitos establecidos en el Decreto 58/1991, de 4 de abril, por el que se crea la calificazion de Fiesta de Inters Turstico de Aragn, as como que se ha aportado la documentazion exigida en dicho Decreto.

   Visto el informe previo favorable del Director General de Turismo de fecha 12 de febrero de 2003, y dado que ha quedado plenamente constatado que el Dance de Tauste, que se celebra en Tauste (Zaragoza) forma parte de la tradizion de esta localidad, por su antigedad y continuidad a travs del tiempo y la originalidad y diversidad de sus actos, habiendo sobrepasado la considerazion meramente sociolgica y religiosa ta convertirse en un fenmeno turstico con gran atrazion de visitantes.

  Por todo lo expuesto, y en uso de las facultades que tengo atribuidas, dispongo:

  Primero.-Declarar, de conformidad con lo dispuesto en el artculo 3 del Decreto 58/1991, de 4 de abril, por el que se crea la calificazion Fiesta de Inters Turstico de Aragn, el Dance de Tauste como Fiesta de Inters Turstico de Aragn (cdigo F.I.T.A. n 30).

  Segundo.-Publicar la presente Orden en el Boletn Oficial de Aragn.

  Contra esta Orden, que pone fin a la va administrativa, podr interponerse recurso contencioso-administrativo ante la Sala de lo Contencioso-Administrativo del Tribunal Superior de Justicia de Aragn, de acuerdo con lo establecido en los artculos 25 y 46.1 de la Ley 29/98, de 13 de chulio, Reguladora de la Jurisdizion Contencioso-Administrativa, en el plazo de dos meses a partir de su notificacin. Igualmente, podr interponerse, con carcter potestativo, recurso de reposizion ante el Consejero de Cultura y Turismo en el plazo de un mes, en base a lo dispuesto los artculos 116 y 117 de la Ley 30/1992, de 26 de nobiembre, de Rgimen Jurdico de las Administraciones Pblicas y del Procedimiento Administrativo Comn; todo ello sin perjuicio de cualquier otro que pudiera interponerse.

  Zaragoza, 14 de febrero de 2003.

  El Consejero de Cultura y Turismo, JAVIER CALLIZO SONEIRO

Altras informazions


 




etiquetas

Introduzión to Aragón, Torismo, rural, borinas, cultura, arte, costumbres.
Presa posizión autiba en a cultura aragonesa. Jovenes y chobentú. Monta o tuyo mesmo rolde de chobenes. Creiga o tuyo informazión gronxiable e intresán. Contacta con nusatros. Da a conoxer as tuyas mesmas publicazions, o deporte y a naturaleza no te resultaran estranios. Presa partiu, aragonés por suposau.

Endiz Alfabetico denzima Aragón

Si quiers enamplar o tuyo informazión denzima Aragón puez empezipiar recorriendo bels Monesterios, o 40 Castiellos atro recorrido intresán ye o Mudejar, Patrimonio d' a Umanidá, tamién puez enamplar os tuyos conoximientos culturales denzima Aragón examinando o suyo eraldica monezipal e instituzional sin ixuplidar, por suposau, bellas d' os suyos feguras emblemáticas como San Chorche Amo d' Aragón o sus personajes ilustres añadiendo a istos datos un minimo recorrido por o suya istoria o bels libros.

Tamién goza Aragón d' una Naturaleza dibersa y variada donde pasando por plantas, animals, o paisaches podemos arribar a un fantestico bestiario que habita en os suyos molimentos.

A informazión no será replena sin un gambada por as suyas tres provincias: Zaragoza, Teruel y Uesca y sus variadas Redoladas, con aturadero en belún d'os suyos espectaculars paisaches como ro bal pirenaico d' Ordesa o el Moncayo o por oposición en el valle el Ebro.

Si razones de treballo u familiars te han lebato Luen de Aragón puez Bajarte imágenes de fundo, sonius u animazións

Tamién puez dedicar-te a ros intangibles: dende ra replega de falordias que fan a Aragón unibersal o tuyo tamién puez engalzar a presenzia d'o Santo Grial en Aragón.

Atras paxina denzima Aragón en Internet

Bi ha atras autualidades y reyalidás que tamién te pueden intresar, Ta siguir a eboluzión d'o Aragonés de Aragón



La Seo | El Pilar | Mudéjar | Goya | Museo Probinzial Zaragoza
Uesca | Teruel | Zaragoza | Aragón | Probinzia | Redoladas
Endize Alfabético | Temático | Direcciones Turismo | Mapas | Enrastres



Copyright 1996-2019 © All Rights Reserved Javier Mendívil Navarro, Aragón (España)

Actualiza a informazión que consideres obsoleta escríbenos

Aviso Legal. Ista autibidá de l'Asoziazión Aragón Interautibo y Multimeya
Ye realizá con independenzia de tot aministrazión o instituzión pública.
L'augua esperanza y esdebenidero