Dance o Paloteado de Novillas
Zaragoza. Aragón. España.

Pastorada

La Pastorada entre el Mayoral y el Rabadán con la que comienza toda su respetuosa crítica al vecindario comienza así:

RABADAN.-

Cuanto me alegro mi amo de encontrarlo aquí en la plaza porque vengo de Linares más ligero que una bala, pa, icile que por tres idas se busque otro Rabadán que a este cura no lo pesca aunque le doble el jornal.

MAYORAL.-

Que harás tú guardando fiesta sí es que te falta el jornal bien podrás presumir mucho pero, comer no podrás.

RABADAN.-

Eso, mi amo es cosa mía y yo lo sabré buscar pero, yo quiero pasar en Novillas estos días.

MAYORAL.-

Que vas a hacer estos días aunque eres muy presumido si quieres ser un gran mozo y no eres ni medio crío.

RABADAN.-

Hombre, mi amo no se enfade porque no me se explicar pues, no he querido faltar con las palabras que he dicho Precisamente quería que me dejara danzar en presencia de estas chicas tan guapas de este lugar. Fíjese mi amo, que ojos, Que narices y que orejas no me cuido de otra cosa cuando cuido las ovejas. Y todas he visto una que me gusta cantidad y si salgo bien del dance después con ella he de hablar. Así, pues, que Mayoral pa dar fin a esta función les diré cuatro cosicas a esta noble reunión.

MAYORAL.-

Ten cuidado zagalote lo que sale por tu pico no le vayas a faltar al respetable publico.

Como anteriormente se menciona el Dance de Novillas es un dance alegre, vistoso, de gran fuerza y sonoridad, todas las mudanzas se realizan únicamente con palos. En la evolución de los distintos bailes los danzantes dan muestras de su agilidad, rapidez de movimientos, sincronización de los mismos y fuerza en la pegada de los palos dando así un peculiar sonido que mezclado con la melodía de las dulzainas y el tamboril forman un agradable espectáculo para los sentidos.

 




etiquetas

Introduzión to Aragón, Torismo, rural, borinas, cultura, arte, costumbres.
Presa posizión autiba en a cultura aragonesa. Jovenes y chobentú. Monta o tuyo mesmo rolde de chobenes. Creiga o tuyo informazión gronxiable e intresán. Contacta con nusatros. Da a conoxer as tuyas mesmas publicazions, o deporte y a naturaleza no te resultaran estranios. Presa partiu, aragonés por suposau.

Endiz Alfabetico denzima Aragón

Si quiers enamplar o tuyo informazión denzima Aragón puez empezipiar recorriendo bels Monesterios, o 40 Castiellos atro recorrido intresán ye o Mudejar, Patrimonio d' a Umanidá, tamién puez enamplar os tuyos conoximientos culturales denzima Aragón examinando o suyo eraldica monezipal e instituzional sin ixuplidar, por suposau, bellas d' os suyos feguras emblemáticas como San Chorche Amo d' Aragón o sus personajes ilustres añadiendo a istos datos un minimo recorrido por o suya istoria o bels libros.

Tamién goza Aragón d' una Naturaleza dibersa y variada donde pasando por plantas, animals, o paisaches podemos arribar a un fantestico bestiario que habita en os suyos molimentos.

A informazión no será replena sin un gambada por as suyas tres provincias: Zaragoza, Teruel y Uesca y sus variadas Redoladas, con aturadero en belún d'os suyos espectaculars paisaches como ro bal pirenaico d' Ordesa o el Moncayo o por oposición en el valle el Ebro.

Si razones de treballo u familiars te han lebato Luen de Aragón puez Bajarte imágenes de fundo, sonius u animazións

Tamién puez dedicar-te a ros intangibles: dende ra replega de falordias que fan a Aragón unibersal o tuyo tamién puez engalzar a presenzia d'o Santo Grial en Aragón.

Atras paxina denzima Aragón en Internet

Bi ha atras autualidades y reyalidás que tamién te pueden intresar, Ta siguir a eboluzión d'o Aragonés de Aragón



La Seo | El Pilar | Mudéjar | Goya | Museo Probinzial Zaragoza
Uesca | Teruel | Zaragoza | Aragón | Probinzia | Redoladas
Endize Alfabético | Temático | Direcciones Turismo | Mapas | Enrastres



Copyright 1996-2019 © All Rights Reserved Javier Mendívil Navarro, Aragón (España)

Si quiers modificar datos u enamplar a informazión suministrada escríbenos

Aviso Legal. Ista autibidá de l'Asoziazión Aragón Interautibo y Multimeya
Ye una autibidá cultural.
L'augua esperanza y esdebenidero