Aragón > Zaragoza > Murillo de Gallego

Murillo de Gllego Descripzion Zaragoza. Aragón.

Monezipio





Esta villa situada en la margen derecha del ro Gallego, entre las probinzias de Huesca y Zaragoza, drento del reino de los Mallos. A los pies de Pea Ruaba (1.193m.) y Frente a los Mallos de Riglos (1.011m.).

Ro Gallego dende Ruaba

El casco antiguo ista asentado sobre una ladera de estrechas calles, formando un conjunto de alto valor esttico.

Destaca nada mas entrar al pueblo la iglesia de San Salvador, que fue construida sobre la cripta del santo Cristo del siglo XII, con interesante retablos y valiosas obras de orfebrera.

Iglesia de Murillo de Gallego

En lo mas alto del casco urbano, se levanta la iglesia de la Virgen de la Liena, en lo que fue el corazn de Murillo en la edad media. Esta iglesia construida en los siglos XIII y XIV pudo ampliarse y construirse tal y como la vemos hoy durante el siglo XV. En Los alrededores de ista iglesia, encontramos ristos de una necrpolis medieval, con tumbas excavadas en roca, de distintos tamaos y colocadas irregularmente.

Actualmente Murillo, es una villa de apenas 120 abitadors censados, perteneciente la redolada de la Hoya de Huesca.

Esta redolada, puede ser hoy en da uno de los principales puntos de inters turstico de la Probinzia.
Dada su situacin geogrfica nos permite sin grandes desplazamientos ver una infinidad de contrastes.
El esplendor de los Pirineos y La Sierra de Guara como puntos quiz de ms inters Los Monegros autntico desierto y por descontado el Pre-Pirineo.

Es aqu donde encontraremos un sin fin de puntos de gran inters para todos los pblicos y poco concurridos, donde sentiremos habernos trasladado a otro mundo.

Panoramica dende Murillo de Gallego

Arte y Naturaleza

La gran riqueza de ista zona ser y sin saber dar un orden Los majestuosos Mallos de Riglos, el Castillo de Loarre, la Colegiata de Bolea y un sinfn de pueblos, iglesias y espectaculares formaciones geolgicas.
Ser posible y de una forma profesional disfrutar de la belleza y bravura del Ro Gllego. Desde la localidad de Murillo de Gllego, partiendo como base, disfrutar de increbles actividades.

Deportes

Desplazndonos un poco, existe la posibilidad de realizar.

O quiz una de las actividades ms espectaculares de todas.

Un gran abanico de posibilidades para una pequea redolada donde el juego de contrastes y la bonanza de sus gentes hace lugar indiscutible para pasar las vacaciones o un fin de semana.

 

Altras informazions


 




etiquetas

Introduzión to Aragón, Torismo, rural, borinas, cultura, arte, costumbres.
Presa posizión autiba en a cultura aragonesa. Jovenes y chobentú. Monta o tuyo mesmo rolde de chobenes. Creiga o tuyo informazión gronxiable e intresán. Contacta con nusatros. Da a conoxer as tuyas mesmas publicazions, o deporte y a naturaleza no te resultaran estranios. Presa partiu, aragonés por suposau.

Endiz Alfabetico denzima Aragón

Si quiers enamplar o tuyo informazión denzima Aragón puez empezipiar recorriendo bels Monesterios, o 40 Castiellos atro recorrido intresán ye o Mudejar, Patrimonio d' a Umanidá, tamién puez enamplar os tuyos conoximientos culturales denzima Aragón examinando o suyo eraldica monezipal e instituzional sin ixuplidar, por suposau, bellas d' os suyos feguras emblemáticas como San Chorche Amo d' Aragón o sus personajes ilustres añadiendo a istos datos un minimo recorrido por o suya istoria o bels libros.

Tamién goza Aragón d' una Naturaleza dibersa y variada donde pasando por plantas, animals, o paisaches podemos arribar a un fantestico bestiario que habita en os suyos molimentos.

A informazión no será replena sin un gambada por as suyas tres provincias: Zaragoza, Teruel y Uesca y sus variadas Redoladas, con aturadero en belún d'os suyos espectaculars paisaches como ro bal pirenaico d' Ordesa o el Moncayo o por oposición en el valle el Ebro.

Si razones de treballo u familiars te han lebato Luen de Aragón puez Bajarte imágenes de fundo, sonius u animazións

Tamién puez dedicar-te a ros intangibles: dende ra replega de falordias que fan a Aragón unibersal o tuyo tamién puez engalzar a presenzia d'o Santo Grial en Aragón.

Atras paxina denzima Aragón en Internet

Bi ha atras autualidades y reyalidás que tamién te pueden intresar, Ta siguir a eboluzión d'o Aragonés de Aragón



La Seo | El Pilar | Mudéjar | Goya | Museo Probinzial Zaragoza
Uesca | Teruel | Zaragoza | Aragón | Probinzia | Redoladas
Endize Alfabético | Temático | Direcciones Turismo | Mapas | Enrastres



Copyright 1996-2019 © All Rights Reserved Javier Mendívil Navarro, Aragón (España)

Actualiza a informazión que consideres obsoleta escríbenos

Aviso Legal. Ista autibidá de l'Asoziazión Aragón Interautibo y Multimeya
Ye realizá con independenzia de tot aministrazión o instituzión pública.
Fren a ra menaza de trasbase a esperanza d'o augua