Aragón > Zaragoza > Mequinenza

Embalse de Ribarroja Zaragoza. Aragón.

Turismo





Mapa Situazion de Mequinenza

El Embalse de Ribaroja se extiende desde Ribaroja hasta Mequinenza, siendo una de las zonas vrgenes e inslitas del interior de Aragn. Un entorno natural de gran belleza donde, debido a su abundancia y variedad de especies existentes, la pesca de ocio forma parte de la actividad principal.

Navegar a su ritmo y en total libertad con una extensin de 50 Km. De longitud, introducirse por el brazo del ro Matarraa, pasando por el pueblo inundado de Fayn viendo su espectacular campanario y seguir hasta la desembocadura de los ros Cinca y Segre, es una experiencia inolvidable para aquellos que desean un contacto directo con la naturaleza y disfrutar de ella.

  El Embalse de Ribaroja es una reserva excepcional de pesca, rica y abundante tanto en cantidad como en variedad de especies. Ideal para los aficionados a este deporte.
Existen variedades autctonas como la anguila, el barbo, el lobo o gato, madrilla, cacho o bagra, gobio, sbalo, perca, carpa, tenca, broquemela, lucio, lucio-perca y la perca americana o "black-bass".

Como especies introducidas aparecen principalmente el siluro, especie de gran aceptacin por los aficionados tanto por su abundancia como por su gran tamao.

El Embalse de Riba-roja impresiona por su tranquilidad y sosiego. Un paraje virgen que muestra los matices de su vegetacin. Descubrir este entorno paisajstico, peculiar de nuestra geografa, sin duda le cautivar. Se encontrar inmerso en la naturaleza, conviviendo con ella, navegando o pescando, Las garzas se posan en los troncos que emergen del ro, atrayendo la mirada del observador que a su vez busca otras aves para deleitarse.

Embalse de Mequinenza 7

CAMPING RIBA-ROJA ( Bar-restaurante abierto a todo el pblico)
direccin: embalse de Ribaroja S/N (ro Ebro)
Riba-roja de Ebro. Tarragona. Espaa

Se alquilan canoas con motor
Telf. 977 265083

 

Altras informazions


 




etiquetas

Introduzión to Aragón, Torismo, rural, borinas, cultura, arte, costumbres.
Presa posizión autiba en a cultura aragonesa. Jovenes y chobentú. Monta o tuyo mesmo rolde de chobenes. Creiga o tuyo informazión gronxiable e intresán. Contacta con nusatros. Da a conoxer as tuyas mesmas publicazions, o deporte y a naturaleza no te resultaran estranios. Presa partiu, aragonés por suposau.

Endiz Alfabetico denzima Aragón

Si quiers enamplar o tuyo informazión denzima Aragón puez empezipiar recorriendo bels Monesterios, o 40 Castiellos atro recorrido intresán ye o Mudejar, Patrimonio d' a Umanidá, tamién puez enamplar os tuyos conoximientos culturales denzima Aragón examinando o suyo eraldica monezipal e instituzional sin ixuplidar, por suposau, bellas d' os suyos feguras emblemáticas como San Chorche Amo d' Aragón o sus personajes ilustres añadiendo a istos datos un minimo recorrido por o suya istoria o bels libros.

Tamién goza Aragón d' una Naturaleza dibersa y variada donde pasando por plantas, animals, o paisaches podemos arribar a un fantestico bestiario que habita en os suyos molimentos.

A informazión no será replena sin un gambada por as suyas tres provincias: Zaragoza, Teruel y Uesca y sus variadas Redoladas, con aturadero en belún d'os suyos espectaculars paisaches como ro bal pirenaico d' Ordesa o el Moncayo o por oposición en el valle el Ebro.

Si razones de treballo u familiars te han lebato Luen de Aragón puez Bajarte imágenes de fundo, sonius u animazións

Tamién puez dedicar-te a ros intangibles: dende ra replega de falordias que fan a Aragón unibersal o tuyo tamién puez engalzar a presenzia d'o Santo Grial en Aragón.

Atras paxina denzima Aragón en Internet

Bi ha atras autualidades y reyalidás que tamién te pueden intresar, Ta siguir a eboluzión d'o Aragonés de Aragón



La Seo | El Pilar | Mudéjar | Goya | Museo Probinzial Zaragoza
Uesca | Teruel | Zaragoza | Aragón | Probinzia | Redoladas
Endize Alfabético | Temático | Direcciones Turismo | Mapas | Enrastres



Copyright 1996-2019 © All Rights Reserved Javier Mendívil Navarro, Aragón (España)

Actualiza a informazión que consideres obsoleta escríbenos

Aviso Legal. Ista autibidá de l'Asoziazión Aragón Interautibo y Multimeya
Ye una faina d' espardidura de Aragón en Internet.
L'augua esperanza y esdebenidero