Aragón > Zaragoza > Caspe

Caspe: Arte y Cultura Zaragoza. Aragón.

Cultura





Ista ye la tierra del gtico como estilo preferencial. No obtante, hay ya testimonios dende los beros (laudas sepulcrales), del bronce quedan sugestivos poblamientos (Monlen, Loma de los Brunos), sin olvidar las pinturas rupestres como las del Plano del Pulido. Roma recuerda su presencia en los Mausoleos romanos de Fabara, Caspe y Chiprana, que constituyen una agrupacin funeraria en pocos kilmetros y realmente curiosa.

De la poca musulmana quedan algunos restos de murallas.
Solamente hay una ermita romnica, la de Santa Mara de Horta, rescatada por iniciativa popular de las aguas del Mar de Aragn que la haba anegado. Conserva intacto su bside y parte de su nica nave.

Del gtico hay importantes referencias tanto en Caspe como en las poblaciones del entorno.

La Iglesia de Santa Mara, siglos XIII al XVIII, ye de tres naves y numerosas capillas laterales, tiene doble crucero y una portada teatral, con tres arquivoltas que estuvieron, al igual que los vanos de las jambas, con esculturas de ngeles y de apstoles baxo dosel.

Existen varias iglesias y ermitas barrocas por toda la Ciudad. Joyas como el Calz del Compromiso o reliquias como la de Veracruz ye de admirar de lo poqusimo que ha quedado, debido a las guerras que han asolado este territorio.

Son notables las muestras de arquitectura civil con casas del siglo XIV y VX en Pl. Compromiso y C/ Carmen, o varios Palacios y Casonas como Piazuelo Barbern o Plaza Virgen, 1.

En cuanto al aspecto militar se mantienen restos del Castillo del Compromiso y se ha restaurado la Torre de Salamanca del XIX, espectacular fuerte Fusilero.

 

Altras informazions


 




etiquetas

Introduzión to Aragón, Torismo, rural, borinas, cultura, arte, costumbres.
Presa posizión autiba en a cultura aragonesa. Jovenes y chobentú. Monta o tuyo mesmo rolde de chobenes. Creiga o tuyo informazión gronxiable e intresán. Contacta con nusatros. Da a conoxer as tuyas mesmas publicazions, o deporte y a naturaleza no te resultaran estranios. Presa partiu, aragonés por suposau.

Endiz Alfabetico denzima Aragón

Si quiers enamplar o tuyo informazión denzima Aragón puez empezipiar recorriendo bels Monesterios, o 40 Castiellos atro recorrido intresán ye o Mudejar, Patrimonio d' a Umanidá, tamién puez enamplar os tuyos conoximientos culturales denzima Aragón examinando o suyo eraldica monezipal e instituzional sin ixuplidar, por suposau, bellas d' os suyos feguras emblemáticas como San Chorche Amo d' Aragón o sus personajes ilustres añadiendo a istos datos un minimo recorrido por o suya istoria o bels libros.

Tamién goza Aragón d' una Naturaleza dibersa y variada donde pasando por plantas, animals, o paisaches podemos arribar a un fantestico bestiario que habita en os suyos molimentos.

A informazión no será replena sin un gambada por as suyas tres provincias: Zaragoza, Teruel y Uesca y sus variadas Redoladas, con aturadero en belún d'os suyos espectaculars paisaches como ro bal pirenaico d' Ordesa o el Moncayo o por oposición en el valle el Ebro.

Si razones de treballo u familiars te han lebato Luen de Aragón puez Bajarte imágenes de fundo, sonius u animazións

Tamién puez dedicar-te a ros intangibles: dende ra replega de falordias que fan a Aragón unibersal o tuyo tamién puez engalzar a presenzia d'o Santo Grial en Aragón.

Atras paxina denzima Aragón en Internet

Bi ha atras autualidades y reyalidás que tamién te pueden intresar, Ta siguir a eboluzión d'o Aragonés de Aragón



La Seo | El Pilar | Mudéjar | Goya | Museo Probinzial Zaragoza
Uesca | Teruel | Zaragoza | Aragón | Probinzia | Redoladas
Endize Alfabético | Temático | Direcciones Turismo | Mapas | Enrastres



Copyright 1996-2019 © All Rights Reserved Javier Mendívil Navarro, Aragón (España)

Aclarazions u correchir errors por fabor escríbenos

Aviso Legal. Ista autibidá de l'Asoziazión Aragón Interautibo y Multimeya
Ye una faina d' espardidura de Aragón en Internet.
L'Augua en Aragón, una promesa d'esdebenidero