Aragón > Zaragoza > Calcena

Calcena : Monumentos Zaragoza. Aragón.

La cara oculta del Moncayo





Iglesia parroquial de Nuestra Seora de la Virgen de los Reyes: Se encuentra situada en la parte ms elevada de la poblazion.
/ El edificio actual ye el resultado de la suma de estilos y pocas. Del primitivo templo romnico slo quedan los muros norte y sur, no completos, as como la puerta del lado de la epstola, con arco de medio punto de cuatro arquivoltas que se apoyan en columnas con capiteles decorados con hojas. Esta obra ye tarda (s. XI-XII), pero ye uno de los pocos ejemplos de romnico al sur del ro Ebro.

Calcena Zaragoza Entorno Natural del Moncayo

En el s.XVI en el templo se inici una honda transformacin impulsada por D.Hernando de Aragn y que continu dica el s.XVIII, logrando el aspecto actual. Es un edificio renacentista, iglesia de "saln", con tres naves de igual altura, con bvedas estrelladas, sostenidas por columnas cilndricas. Merecen destacarse el Altar mayor obra de Diego Martnez; retablos de San Babil y de la Degollacin de San Juan Bautista obras de Jernimo de Csida; el Coro; la torre de estilo mudjar posee un pasaje en la base.

Castillo: slo restan dos lados de un torren y un muro. Probablemente se trate de un castillo en la lnea fronteriza con Castilla levantado en los s.XIII-XV.
/ Construidos deprisa y por los mismo vecinos sus hechura era tosca, tras la unin con Castilla fueron abandonados.

San Miguel: romnica, restan el bside, dos ventanas de medio punto, el arranque de los arcos de la nave y un arco gtico en la cara sur.

Ermitas:
Ermita de la Virgen de las Nieves o del "Cortijo": conserva el cuadro de su advocacin y su construccin se atribuye al Papa Julio II por los signos papales de la reja.
/ San Cristobal: con Cristo y retablo en restauracin. Tiene magnficas vistas sobre el pueblo, la sierra del Moncayo y de lairgen.
/ Ermitas de San Jos, La Virgen y San Roque muy deterioradas.

Otros monumentos: El casco urbano conserva el sabor morisco con calles estrechas y empinadas. Se encuentra rodeado de bodegas.
A unos tres km en direzion a Trasobares se encuentra el puente de piedra de Batn. De datacin incierta permite salvar el ro Isuela en un lugar de gran belleza.

Las minas de Valdeplata y la Fundicin: otrora florecientes, sus ruinas se encuentran rodeadas de silencio con simas, galeras, hornos, ... esperando una nueva jornada.

Tiene adems altros puntos de interes:

Telfonos

Concello: 976 829230
/ Albergue: 976 829296
/ Automviles del ro Isuela: 976 829292
/ Telfono Pblico: 976 829262
/ Tienda: 976 829274
/

Informazion facilitada por Asociazion Cultural "Amigos de la Villa de Calcena". F.Ruiz.

 

Altras informazions


 




etiquetas

Introduzión to Aragón, Torismo, rural, borinas, cultura, arte, costumbres.
Presa posizión autiba en a cultura aragonesa. Jovenes y chobentú. Monta o tuyo mesmo rolde de chobenes. Creiga o tuyo informazión gronxiable e intresán. Contacta con nusatros. Da a conoxer as tuyas mesmas publicazions, o deporte y a naturaleza no te resultaran estranios. Presa partiu, aragonés por suposau.

Endiz Alfabetico denzima Aragón

Si quiers enamplar o tuyo informazión denzima Aragón puez empezipiar recorriendo bels Monesterios, o 40 Castiellos atro recorrido intresán ye o Mudejar, Patrimonio d' a Umanidá, tamién puez enamplar os tuyos conoximientos culturales denzima Aragón examinando o suyo eraldica monezipal e instituzional sin ixuplidar, por suposau, bellas d' os suyos feguras emblemáticas como San Chorche Amo d' Aragón o sus personajes ilustres añadiendo a istos datos un minimo recorrido por o suya istoria o bels libros.

Tamién goza Aragón d' una Naturaleza dibersa y variada donde pasando por plantas, animals, o paisaches podemos arribar a un fantestico bestiario que habita en os suyos molimentos.

A informazión no será replena sin un gambada por as suyas tres provincias: Zaragoza, Teruel y Uesca y sus variadas Redoladas, con aturadero en belún d'os suyos espectaculars paisaches como ro bal pirenaico d' Ordesa o el Moncayo o por oposición en el valle el Ebro.

Si razones de treballo u familiars te han lebato Luen de Aragón puez Bajarte imágenes de fundo, sonius u animazións

Tamién puez dedicar-te a ros intangibles: dende ra replega de falordias que fan a Aragón unibersal o tuyo tamién puez engalzar a presenzia d'o Santo Grial en Aragón.

Atras paxina denzima Aragón en Internet

Bi ha atras autualidades y reyalidás que tamién te pueden intresar, Ta siguir a eboluzión d'o Aragonés de Aragón



La Seo | El Pilar | Mudéjar | Goya | Museo Probinzial Zaragoza
Uesca | Teruel | Zaragoza | Aragón | Probinzia | Redoladas
Endize Alfabético | Temático | Direcciones Turismo | Mapas | Enrastres



Copyright 1996-2019 © All Rights Reserved Javier Mendívil Navarro, Aragón (España)

Si quiers modificar datos u enamplar a informazión suministrada escríbenos

Aviso Legal. Ista autibidá de l'Asoziazión Aragón Interautibo y Multimeya
Ye realizá con independenzia de tot aministrazión o instituzión pública.
L'augua esperanza y esdebenidero