Aragón > Zaragoza > Calatayud

Calatayud Celtibrico Zaragoza. Aragón.

Istoria





Este ao (2003) ha sido afortunado ta la recuperacin de la historia de Calatayud.

Las escabaciones en la antigua Bilbilis romana siguen su lento caminar, pero hay una poblacion mas antigua que se va mostrando poco a poco.

En un solar del casco antiguo, en la calle de Herrer y Marco, cerca de la actual Puerta de Terrer punto de acceso a la muralla que rodeaba a Calatayud, han aparecido restos de la muralla celtiberica del siglo III antes de Cristo.

La muralla aparecida se compone de sillares de metro y medio de largo por setenta centmetros de anchura y treinta de grosor, chunto a un foso y que se han identificado como parte de una muralla que rodeaba el asentamiento urbano. Ye posible que esta muralla fuera recrecia simultaneamente a la de Segeda. Tambin ye probable que el foso se rellenara tras las destrucciones llevadas a cabo por los romanos en el ao 153 antes de Cristo en la Segunda Guerra Celtibrica.

Estos hallazgos se vienen a aadir a los indicios aparecidos en los aos 90, dica estos aos se dio por sentado que Calatayud fue fundada por los Musulmanes en el siglo VIII, pero los ltimos descubrimientos, restos de villas romanas, confirmaron la existencia de poblaciones anteriores en este mismo enclave.

Existio pues una ciudad que compartia la capitalidad territorial con Segeda (situada entre los municipios de Mara y Belmonte).

 

Altras informazions


 

 

etiquetas

Introduzión to Aragón, Torismo, rural, borinas, cultura, arte, costumbres.
Presa posizión autiba en a cultura aragonesa. Jovenes y chobentú. Monta o tuyo mesmo rolde de chobenes. Creiga o tuyo informazión gronxiable e intresán. Contacta con nusatros. Da a conoxer as tuyas mesmas publicazions, o deporte y a naturaleza no te resultaran estranios. Presa partiu, aragonés por suposau.

Endiz Alfabetico denzima Aragón

Si quiers enamplar o tuyo informazión denzima Aragón puez empezipiar recorriendo bels Monesterios, o 40 Castiellos atro recorrido intresán ye o Mudejar, Patrimonio d' a Umanidá, tamién puez enamplar os tuyos conoximientos culturales denzima Aragón examinando o suyo eraldica monezipal e instituzional sin ixuplidar, por suposau, bellas d' os suyos feguras emblemáticas como San Chorche Amo d' Aragón o sus personajes ilustres añadiendo a istos datos un minimo recorrido por o suya istoria o bels libros.

Tamién goza Aragón d' una Naturaleza dibersa y variada donde pasando por plantas, animals, o paisaches podemos arribar a un fantestico bestiario que habita en os suyos molimentos.

A informazión no será replena sin un gambada por as suyas tres provincias: Zaragoza, Teruel y Uesca y sus variadas Redoladas, con aturadero en belún d'os suyos espectaculars paisaches como ro bal pirenaico d' Ordesa o el Moncayo o por oposición en el valle el Ebro.

Si razones de treballo u familiars te han lebato Luen de Aragón puez Bajarte imágenes de fundo, sonius u animazións

Tamién puez dedicar-te a ros intangibles: dende ra replega de falordias que fan a Aragón unibersal o tuyo tamién puez engalzar a presenzia d'o Santo Grial en Aragón.

Atras paxina denzima Aragón en Internet

Bi ha atras autualidades y reyalidás que tamién te pueden intresar, Ta siguir a eboluzión d'o Aragonés de Aragón



La Seo | El Pilar | Mudéjar | Goya | Museo Probinzial Zaragoza
Uesca | Teruel | Zaragoza | Aragón | Probinzia | Redoladas
Endize Alfabético | Temático | Direcciones Turismo | Mapas | Enrastres



Copyright 1996-2019 © All Rights Reserved Javier Mendívil Navarro, Aragón (España)

Aclarazions u correchir errors por fabor escríbenos

Aviso Legal. Ista autibidá de l'Asoziazión Aragón Interautibo y Multimeya
Aspera acercarte Aragón a tuya casa.
Augua en Aragón, salú y güempasar