Aragón > Zaragoza > Borja

Santuario de Misericordia Zaragoza. Aragón.

Localidad





Pertenexe al monezipio de BORJA
Ye a una distanzia de 63 Km de Zaragoza
Ye a una altaria de 672 m
En 1991 teneba una poblazion de 0 abitadors
Pertenexe a la redolada de CAMPO DE BORJA

Concello de Borja

Plaza de Espaa, 1.
50540 BORJA (ZARAGOZA)
Telfono: 976852001

Mapa Situazion de Borja

Desde Borja, siguiendo la carretera de El Buste y pasada la ermita barroca del Santo Sepulcro, el paisaje va ascendiendo hasta el Santuario de Ntra. Sra. de Misericordia.

Est situado en la falda del monte denominado "Muela Alta" de Borja, el cual a su vez lo est en las ltimas estribaciones de la Sierra del Moncayo, correspondiente a la cordillera celtibrica, al S.E. de dicha sierra.

La altitud media sobre el nivel del mar es de 784 metros 10 centmetros, y a tan solo 68 Km. de Zaragoza.

Es un monte mediano con abundante zona de pinar, carrasca, arbustos autctonos (Quercus), Se trata de un terreno de gran inters paisajstico y sin peligro ta el visitante que puede pasear sin riesgo de perderse, existen puntos donde orientarse fcilmente, sin la posibilidad de ser sorprendido por una tormenta, es un clima suave, y con la tranquilidad de recorrer una zona poco accidentada.

Hoy existe una colonia de verano que creci alrededor del Santuario de la Virgen, foco de romeras, con una gran hospedera e iglesia tardogtica, ya existentes en este paraje de gran belleza y con abundancia de fuentes, todas ellas de aguas cristalinas y frescas, pero con condiciones distintas. Se han llegado ha contabilizar unas treinta, sabindose desaparecidas algunas de ellas.

En sus montes tamien hay gran abundancia de flora medico-medicinal, como manzanilla, salvia, espliego, romero, tomillo, diente de len, hinojo, organo, etc. todas ellas muy utilizadas en la medicina natural ta distintas dolencias.

Las aguas de sus fuentes, los aires tan puros y el ambiente aromatizado por toda su flora, hacen del Santuario unos de los mejores sitios de veraneo. Estas condiciones hidroterpicas, climticas y sedantes, hacen de l una estacin veraniega con las caractersticas de un balneario.

La Ermita del Calvario, en la zona ms alta del Santuario, fue edificada en 1566, cuyo inters se acrecienta por su rareza, ya que se trata de un edificio circular, de buena piedra sillar, cubierto por una cpula, de un elegante arte tardorenacentista, con ecos italianos.

En ella se venera un bello Cristo, tamien del siglo XVI.

A su alrededor hay un Parque Forestal con una extensa zona de pinar, donde podemos encontrar mesas, zonas de juego infantiles y unos miradores desde donde se contemplan bellsimos panoramas de toda la zona del Huecha. Aqu se ha instalado tamien un refugio-bar.

 

Altras informazions


 

 

etiquetas

Introduzión to Aragón, Torismo, rural, borinas, cultura, arte, costumbres.
Presa posizión autiba en a cultura aragonesa. Jovenes y chobentú. Monta o tuyo mesmo rolde de chobenes. Creiga o tuyo informazión gronxiable e intresán. Contacta con nusatros. Da a conoxer as tuyas mesmas publicazions, o deporte y a naturaleza no te resultaran estranios. Presa partiu, aragonés por suposau.

Endiz Alfabetico denzima Aragón

Si quiers enamplar o tuyo informazión denzima Aragón puez empezipiar recorriendo bels Monesterios, o 40 Castiellos atro recorrido intresán ye o Mudejar, Patrimonio d' a Umanidá, tamién puez enamplar os tuyos conoximientos culturales denzima Aragón examinando o suyo eraldica monezipal e instituzional sin ixuplidar, por suposau, bellas d' os suyos feguras emblemáticas como San Chorche Amo d' Aragón o sus personajes ilustres añadiendo a istos datos un minimo recorrido por o suya istoria o bels libros.

Tamién goza Aragón d' una Naturaleza dibersa y variada donde pasando por plantas, animals, o paisaches podemos arribar a un fantestico bestiario que habita en os suyos molimentos.

A informazión no será replena sin un gambada por as suyas tres provincias: Zaragoza, Teruel y Uesca y sus variadas Redoladas, con aturadero en belún d'os suyos espectaculars paisaches como ro bal pirenaico d' Ordesa o el Moncayo o por oposición en el valle el Ebro.

Si razones de treballo u familiars te han lebato Luen de Aragón puez Bajarte imágenes de fundo, sonius u animazións

Tamién puez dedicar-te a ros intangibles: dende ra replega de falordias que fan a Aragón unibersal o tuyo tamién puez engalzar a presenzia d'o Santo Grial en Aragón.

Atras paxina denzima Aragón en Internet

Bi ha atras autualidades y reyalidás que tamién te pueden intresar, Ta siguir a eboluzión d'o Aragonés de Aragón



La Seo | El Pilar | Mudéjar | Goya | Museo Probinzial Zaragoza
Uesca | Teruel | Zaragoza | Aragón | Probinzia | Redoladas
Endize Alfabético | Temático | Direcciones Turismo | Mapas | Enrastres



Copyright 1996-2019 © All Rights Reserved Javier Mendívil Navarro, Aragón (España)

Actualiza a informazión que consideres obsoleta escríbenos

Aviso Legal. Ista autibidá de l'Asoziazión Aragón Interautibo y Multimeya
Ye una autibidá cultural.
L'Augua en Aragón, una promesa d'esdebenidero