Aragonés > Teruel > Torrecilla del Rebollar

Torrecilla del Rebollar datos alazetals Teruel. Aragón.

Monezipio





Cubre una superfizie de 63,4 Km2
Ye a una distanzia de 83 Km de Teruel
Ye a una altaria de 1142 m
En 1996 teneba una poblazion de dreito de 170 abitadors

Conzello Torrecilla del Rebollar


44222 TORRECILLA DEL REBOLLAR (TERUEL)
Telfono: 978732976

Redolada del Jiloca drento d'Aragn
Pertenexe a la Redolada del Jiloca

Como llegar

Para acceder a Torrecilla del Rebollar hay varias rutas, el viajero opta, casi siempre, por el desvio de Calamocha, que arranca de la carrtera nacional Sagunto-Burgos,a la derecha, y va por Navarrete del Ro y Barrachina. Tambin se puede acceder desde la carretera N-420, al poco de rebasar Vivel del Ro, en direccin caminreal.

mapa situazion Torrecilla del Rebollar

HISTORIA

Torrecilla del Rebollar tom apellido en el siglo XVIII, pues antes se llam Torrecilla simplemente, cuando perteneca a la comunidad de aldeas de Daroca, sesma de Barrachina, y como tal fue sobrecullida, vereda y corregimiento darocenses.
Tiene independencia monezipal desde 1834, y en fecha relativamente reciente, en 1960-1970, se le uni Godos.

El casco urbano se asienta en las estribaciones meridionales de la sierra de Cucaln, sobre la margen derecha del barranco del Pinar. Las casas se agrupan en torno a la iglesia parroquial, y en torno se extiende el monte raso. los edificios son, por lo general, de mampostera y muchos de ellos lucen con sus fachadas encaladas.

Monumentos

La iglesia parroquial de San Cristbal fue inaugurada en 1672. Tiene fbrica de mampostera y consta de tres naves, la central cubierta por bveda de medio can con lunetos, y de arista en los laterales. El curcero se cubre a su vez mediante cpula. Tiene coro en alto. Los retablos son de los siglos XVII y XVIII. Se conserva una interesante talla del Juicio Final, del siglo XVI, con la figura de Cristo arriba, entre la Virgen y santos, con espada y una flor, y en el centro aparece San Miguel pesando las almas, el cielo y el infierno. La torre campanario se alza a los pies, en el lado del evangelio, y sube tres cuerpos, de cantera y ladrillo, con diseo al gusto mudjar.

Ermita de Torrecilla del Rebollar

Hay tambin una ermita dedicada a San Agustn, construccin barroca popular del siglo XVII, de nave con tejado a dos aguas.
Sobre una loma inmediata al caserio se localizaba un castillo de plata redonda, en cuyo interior se aprecian restos de unn torren cuadrado, de aspecto defensivo.
Torrecilla del Rebollar cuenta con parajes de extraordinaria belleza, aptos para el esparcimiento. Entre ellos destacan la Fuente de la Raja y el Pinar de Caramaeda y Caada Ramos. Entre los hijos ilustres de la localidad cabe citar a fray Jos Jess, franciscano, cronista de la Orden; Juan Lario y LAncis, arzobispo de Tarragona, que fue mecenas de la iglesia parroquial de su pueblo, por lo que se conserva un retrato de l en la sacrista; Fray Joaqun Orna y Marzo, prior del convento de Santa Engrancia de Zaragoza, Y Basilio Sancho de Santas Justa y Rufina, escolapio, arzobispo de Manila y escritor. Las borinas patronales, antiguamente, se celebraban el 25 de Julio en honor de Santiago Apstol. Tambin se honraba a Santa Luca, el 13 de Diciembre.

Escudo Herldico

Escudo de campo de plata con dos torres de tres cuerpos rematadas en cruz, que flanquean un rebollo o roble silvestre, todo ello terrasado en sus colores naturales.

Escudo Herldico de Torrecilla del Rebollar

 

Altras informazions


 




etiquetas

Introduzión to Aragón, Torismo, rural, borinas, cultura, arte, costumbres.
Presa posizión autiba en a cultura aragonesa. Jovenes y chobentú. Monta o tuyo mesmo rolde de chobenes. Creiga o tuyo informazión gronxiable e intresán. Contacta con nusatros. Da a conoxer as tuyas mesmas publicazions, o deporte y a naturaleza no te resultaran estranios. Presa partiu, aragonés por suposau.

Endiz Alfabetico denzima Aragón

Si quiers enamplar o tuyo informazión denzima Aragón puez empezipiar recorriendo bels Monesterios, o 40 Castiellos atro recorrido intresán ye o Mudejar, Patrimonio d' a Umanidá, tamién puez enamplar os tuyos conoximientos culturales denzima Aragón examinando o suyo eraldica monezipal e instituzional sin ixuplidar, por suposau, bellas d' os suyos feguras emblemáticas como San Chorche Amo d' Aragón o sus personajes ilustres añadiendo a istos datos un minimo recorrido por o suya istoria o bels libros.

Tamién goza Aragón d' una Naturaleza dibersa y variada donde pasando por plantas, animals, o paisaches podemos arribar a un fantestico bestiario que habita en os suyos molimentos.

A informazión no será replena sin un gambada por as suyas tres provincias: Zaragoza, Teruel y Uesca y sus variadas Redoladas, con aturadero en belún d'os suyos espectaculars paisaches como ro bal pirenaico d' Ordesa o el Moncayo o por oposición en el valle el Ebro.

Si razones de treballo u familiars te han lebato Luen de Aragón puez Bajarte imágenes de fundo, sonius u animazións

Tamién puez dedicar-te a ros intangibles: dende ra replega de falordias que fan a Aragón unibersal o tuyo tamién puez engalzar a presenzia d'o Santo Grial en Aragón.

Atras paxina denzima Aragón en Internet

Bi ha atras autualidades y reyalidás que tamién te pueden intresar, Ta siguir a eboluzión d'o Aragonés de Aragón



Mudéjar en Teruel | Maestrazgo | Albarracín | Probinzia | Teruel capital.
Torismo Rural | en Teruel | Cheolochía | Museo Probinzial Teruel
Naturaleza | Uesca | Teruel | Zaragoza | Aragón | Redoladas
Endice Alfabético | Temático | Direziones Torismo | Mapas | Enrastres



Copyright 1996-2019 © All Rights Reserved Javier Mendívil Navarro, Aragón (España)

Actualiza a informazión que consideres obsoleta escríbenos

Aviso Legal. Ista autibidá de l'Asoziazión Aragón Interautibo y Multimeya
Ye realizá con independenzia de tot aministrazión o instituzión pública.
L'Augua en Aragón, una promesa d'esdebenidero