Aragónes > Teruel > Caada de Benatanduz

Caada de Benatanduz: datos alazetals Teruel. Aragón.

Monezipio





Cubre una superfizie de 34,9 Km2.
Ye a una distanzia de 97 Km de Teruel.
Ye a una altaria de 1422 m.
En 1.996 teneba una poblazion de dreito de 69 abitadors.

Concello de Caada de Benatanduz

44559 CAADA DE BENATANDUZ (TERUEL)
Telfono: 978773075

Redolada del Maestrazgo
Pertenexe a la redolada de El Maestrazgo.

Descripzion

Ye la villa ms alta del Maestrazgo, situada entre el Cuarto Pelao (pinares y prados verdes cuando no estn cubiertos de nieve) a 1612 m y Villarluengo a 1130 m.

En la carretera que conduce a Villarluengo se encuentran los estrechos, rocas y montaas, entre las que transcurren tanto la carretera como un riachuelo muy cerca ya del pueblo. A esta carretera se le conoce con el nombre de la Cruz porque all siempre hubo una cruz de madera.
Mirando hacia la derecha hacia el hondo se distinguen unos penachos rocosos que se llaman las ventanazas porque tienen forma de ventanas naturales.

Tres barrios forman el pueblo: San Cristbal, la Magdalena y la Villa.

En San Cristobal se encuentra una ermita con un santo restaurado recientemente.
En la Magdalena existe otra ermita sin restaurar.
La Villa es donde est el ncleo principal del pueblo. La plaza y sus alrededores, la Iglesia, el Concello con sus arcadas en los bajos. El trinquete donde se jugaba a pelota y se bailaba en las fiestas. Las escuelas y la barbacana.
Tambin en este mismo barrio hay un poblado llamado El Monj, que est construido sobre un espoln rocoso que fue el ncleo originario de la poblazion, en l estn situados el cementerio y los restos de una pequea capilla.

Iglesia de la Asunzion en la Caada de Betanduz Vivienda Rural en la Caada de Betanduz Porroneo de la Tejera en la Caada de Betanduz

En la plaza mayor, junto al ayuntamiento destaca la Iglesia de la Asunzion, construzion barroca de la segunda mitad del siglo XVIII, de mampostera y cantera. Tambin en la plaza se halla el viejo ayuntamiento, un edificio renacentista construido en 1540.

El nombre de Caada hace referencia a "paso de ganado" y Benatanduz es indicativo de su origen musulman.

Alrededores

Se pueden nombrar sus masas como Casa Chulilla, Casa Zapater, Casa Castel, La Granja que da entrada al pinar llamado Pinarhueco, cuna de robellones, Ms de la Capilla, El Masico, El Castel del Galindo, ...

Hay muchas fuentes y pinares apropiados para practicar senderismo, el molino, la fuente, el arco, los santos adones, caa Pitarque, los estrechos, ...

Fiestas

All se celebran fiestas en San Juan, el 24 de Junio, y para la Virgen del Pilar, el 12 de Octubre.

Ahora que est restaurada la ermita de San Cristbal se celebra su fiesta en julio,

Los Estrechos en la Caada de Betanduz Cuevas en la Caada de Betanduz El pueblo en la Caada de Betanduz

 

Altras informazions


 




etiquetas

Introduzión to Aragón, Torismo, rural, borinas, cultura, arte, costumbres.
Presa posizión autiba en a cultura aragonesa. Jovenes y chobentú. Monta o tuyo mesmo rolde de chobenes. Creiga o tuyo informazión gronxiable e intresán. Contacta con nusatros. Da a conoxer as tuyas mesmas publicazions, o deporte y a naturaleza no te resultaran estranios. Presa partiu, aragonés por suposau.

Endiz Alfabetico denzima Aragón

Si quiers enamplar o tuyo informazión denzima Aragón puez empezipiar recorriendo bels Monesterios, o 40 Castiellos atro recorrido intresán ye o Mudejar, Patrimonio d' a Umanidá, tamién puez enamplar os tuyos conoximientos culturales denzima Aragón examinando o suyo eraldica monezipal e instituzional sin ixuplidar, por suposau, bellas d' os suyos feguras emblemáticas como San Chorche Amo d' Aragón o sus personajes ilustres añadiendo a istos datos un minimo recorrido por o suya istoria o bels libros.

Tamién goza Aragón d' una Naturaleza dibersa y variada donde pasando por plantas, animals, o paisaches podemos arribar a un fantestico bestiario que habita en os suyos molimentos.

A informazión no será replena sin un gambada por as suyas tres provincias: Zaragoza, Teruel y Uesca y sus variadas Redoladas, con aturadero en belún d'os suyos espectaculars paisaches como ro bal pirenaico d' Ordesa o el Moncayo o por oposición en el valle el Ebro.

Si razones de treballo u familiars te han lebato Luen de Aragón puez Bajarte imágenes de fundo, sonius u animazións

Tamién puez dedicar-te a ros intangibles: dende ra replega de falordias que fan a Aragón unibersal o tuyo tamién puez engalzar a presenzia d'o Santo Grial en Aragón.

Atras paxina denzima Aragón en Internet

Bi ha atras autualidades y reyalidás que tamién te pueden intresar, Ta siguir a eboluzión d'o Aragonés de Aragón

Mudjar en Teruel | Maestrazgo | Albarracn | Probinzia | Teruel capital.
Torismo Rural | en Teruel | Cheolocha | Museo Probinzial Teruel
Naturaleza | Uesca | Teruel | Zaragoza | Aragn | Redoladas
Endice Alfabtico | Temtico | Direziones Torismo | Mapas | Enrastres



Copyright 1996-2019 © All Rights Reserved Javier Mendívil Navarro, Aragón (España)

Si quiers modificar datos u enamplar a informazión suministrada escríbenos

Aviso Legal. Ista autibidá de l'Asoziazión Aragón Interautibo y Multimeya
Ye una faina d' espardidura de Aragón en Internet.
Fren a ra menaza de trasbase a esperanza d'o augua