Aragonés > Teruel > Baguena

Bguena: datos alazetals Teruel. Aragón.

Monezipio





Cubre una superfizie de 25,20 Km2.
Ye a una distanzia de 85 Km, de Teruel.
Ye a una altaria de 793 m.
En 1996 teneba una poblazin de dreito de 558 Abitadors

Concello de Baguena

Concello de Bguena
44320 BAGUENA (TERUEL)
Telfono: 978 733010

Borinas:

Oficiales: 30 de agosto y 13 de setiembre.
En agosto las borinas se deben a San Ramn Nonato (31 de Agosto), aunque empiecen una semana antes.

Redolada de Jiloca
Pertenexe a la Redolada del Jiloca

Bguena ubicado en el valle del Jiloca a 90 km de Teruel y a 100 km de Zaragoza, sus alrededores estn cubiertos por frutales y chopos, sus sierras y llanuras por viedos y cereales; destaca el bello paraje Barranco del Arguilay, de fuertes contrastes cromticos entre los rojizos roquedos y verdes pinares, acondicionado para disfrutar de una comida campestre.

En esta Villa encontrars entre otros atractivos, el de la iglesia de la Asuncin de sillera con torre mudjar del siglo XVI, cuya impresionante construccin domina el valle del Jiloca. Tambin hay otras construcciones de estilo renacentista aragons.

Torre de Baguena

Descripcin de la Torre

La torre es de planta ochavada y se apoya sobre una construccin anterior de planta cuadrada, realizada con sillera de piedra, es por tanto el resultado de la suma de dos proyectos constructivos sucesivos.

Es una torre hueca en toda su altura segn las formas de las torres tardas a partir del siglo XVI, cuando se produce el abandono de la estructura en forma de alminar de las torres mudjares aragonesas.

Los ladrillos empleados son de varios tipos:

Lo que se aprecia como torre mudjar presenta dos cuerpos o pisos, separados mediante una imposta y est recorrida verticalmente por gruesos contrafuertes dispuestos en los ngulos del octgono. Estos son elementos caractersticos de las torres octogonales tardas, o de los cuerpos superiores de las torres mixtas. Por encima de estos cuerpos, sobre un entablamiento con cornisa volada que se apea en pequeas mnsulas, y coronado por un chapitel, remata la torre un cuerpo tambin octogonal aunque de menor anchura y tal vez posterior, en el que los contrafuertes angulares quedan interrumpidos para dar paso a medias columnas de ladrillo aplantillado y casi totalmente embutidas en el muro.

El gran inters de esta torre en el aspecto ornamental radica en el relativamente escaso lugar ocupado por los motivos mudjares preferentemente utilizados en la decoracin de exteriores en ladrillo resaltado y ms extendidos en los ejemplos tardios, las esquinitas y los rombos, y en el recurso a otros menos habituales ya enraizados en las nuevas corrientes renacentistas.

Iglesia de Baguena

El Entorno

Desde Bguena se pueden realizar excursiones en bicicleta, a pie o en coche a lugares tan atractivos como: Arguilay, Anento, Laguna de Gallocanta ...

laguna Gallocanta

 

Altras informaziones


 




etiquetas

Introduzión to Aragón, Torismo, rural, borinas, cultura, arte, costumbres.
Presa posizión autiba en a cultura aragonesa. Jovenes y chobentú. Monta o tuyo mesmo rolde de chobenes. Creiga o tuyo informazión gronxiable e intresán. Contacta con nusatros. Da a conoxer as tuyas mesmas publicazions, o deporte y a naturaleza no te resultaran estranios. Presa partiu, aragonés por suposau.

Endiz Alfabetico denzima Aragón

Si quiers enamplar o tuyo informazión denzima Aragón puez empezipiar recorriendo bels Monesterios, o 40 Castiellos atro recorrido intresán ye o Mudejar, Patrimonio d' a Umanidá, tamién puez enamplar os tuyos conoximientos culturales denzima Aragón examinando o suyo eraldica monezipal e instituzional sin ixuplidar, por suposau, bellas d' os suyos feguras emblemáticas como San Chorche Amo d' Aragón o sus personajes ilustres añadiendo a istos datos un minimo recorrido por o suya istoria o bels libros.

Tamién goza Aragón d' una Naturaleza dibersa y variada donde pasando por plantas, animals, o paisaches podemos arribar a un fantestico bestiario que habita en os suyos molimentos.

A informazión no será replena sin un gambada por as suyas tres provincias: Zaragoza, Teruel y Uesca y sus variadas Redoladas, con aturadero en belún d'os suyos espectaculars paisaches como ro bal pirenaico d' Ordesa o el Moncayo o por oposición en el valle el Ebro.

Si razones de treballo u familiars te han lebato Luen de Aragón puez Bajarte imágenes de fundo, sonius u animazións

Tamién puez dedicar-te a ros intangibles: dende ra replega de falordias que fan a Aragón unibersal o tuyo tamién puez engalzar a presenzia d'o Santo Grial en Aragón.

Atras paxina denzima Aragón en Internet

Bi ha atras autualidades y reyalidás que tamién te pueden intresar, Ta siguir a eboluzión d'o Aragonés de Aragón



Mudéjar en Teruel | Maestrazgo | Albarracín | Probinzia | Teruel capital.
Torismo Rural | en Teruel | Cheolochía | Museo Probinzial Teruel
Naturaleza | Uesca | Teruel | Zaragoza | Aragón | Redoladas
Endice Alfabético | Temático | Direziones Torismo | Mapas | Enrastres



Copyright 1996-2019 © All Rights Reserved Javier Mendívil Navarro, Aragón (España)

Aclarazions u correchir errors por fabor escríbenos

Aviso Legal. Ista autibidá de l'Asoziazión Aragón Interautibo y Multimeya
Aspera acercarte Aragón a tuya casa.
L'augua esperanza y esdebenidero