Aragón > Huesca > Villanua

Villana Escudo Municipal Uesca. Aragon.

Herldica





DECRETO 213/1996, de 19 de noviembre, del Gobierno de Aragn, por el que se autoriza al Ayuntamiento de Villana, de la provincia de Huesca, para adoptar su escudo municipal.

  El Ayuntamiento de Villana, de la provincia de Huesca, inici expediente para la adopcin de su escudo municipal conforme al artculo 22.2.b) de la Ley 7/1985, de 2 de abril, reguladora de las Bases de Rgimen Local; artculos 186, 187 y 188 del Reglamento de Organizacin, Funcionamiento y Rgimen Jurdico de las Entidades Locales y Decreto 1/1992, de 21 de enero, de la Diputacin General de Aragn, por el que se regula el procedimiento de rehabilitacin, modificacin o adopcin de los escudos, banderas y otros smbolos de los municipios y dems entidades locales de la Comunidad Autnoma de Aragn.

  El trmite procedimental se sustanci con arreglo a las citadas normas, figurando el informe del Consejo Asesor de Herldica y Simbologa de Aragn.

  En su virtud, a propuesta del Consejero de Presidencia y Relaciones Institucionales y previa deliberacin del Gobierno de Aragn, en su reunin del da 19 de noviembre de 1996,


DISPONGO:

  Artculo nico.--Se autoriza al Ayuntamiento de Villana, de la provincia de Huesca, para adoptar su escudo municipal, que quedar organizado de la forma siguiente:

Escudo

cuadrilongo con base de tringulo invertido. En campo de oro tres palos de gules cargados, en la punta, con montaa de dos picos, de sinople, mayor el de la diestra. En el jefe, de plata, un lobo contornado, de sable. Al timbre, Corona Real abierta.

  Zaragoza, diecinueve de noviembre de mil novecientos noventa y seis.

  El Presidente de la Diputacin General, SANTIAGO LANZUELA MARINA
El Consejero de Presidencia y Relaciones Institucionales, MANUEL GIMENEZ ABAD

 

Altras informazions


 




etiquetas

Introduzión to Aragón, Torismo, rural, borinas, cultura, arte, costumbres.
Presa posizión autiba en a cultura aragonesa. Jovenes y chobentú. Monta o tuyo mesmo rolde de chobenes. Creiga o tuyo informazión gronxiable e intresán. Contacta con nusatros. Da a conoxer as tuyas mesmas publicazions, o deporte y a naturaleza no te resultaran estranios. Presa partiu, aragonés por suposau.

Endiz Alfabetico denzima Aragón

Si quiers enamplar o tuyo informazión denzima Aragón puez empezipiar recorriendo bels Monesterios, o 40 Castiellos atro recorrido intresán ye o Mudejar, Patrimonio d' a Umanidá, tamién puez enamplar os tuyos conoximientos culturales denzima Aragón examinando o suyo eraldica monezipal e instituzional sin ixuplidar, por suposau, bellas d' os suyos feguras emblemáticas como San Chorche Amo d' Aragón o sus personajes ilustres añadiendo a istos datos un minimo recorrido por o suya istoria o bels libros.

Tamién goza Aragón d' una Naturaleza dibersa y variada donde pasando por plantas, animals, o paisaches podemos arribar a un fantestico bestiario que habita en os suyos molimentos.

A informazión no será replena sin un gambada por as suyas tres provincias: Zaragoza, Teruel y Uesca y sus variadas Redoladas, con aturadero en belún d'os suyos espectaculars paisaches como ro bal pirenaico d' Ordesa o el Moncayo o por oposición en el valle el Ebro.

Si razones de treballo u familiars te han lebato Luen de Aragón puez Bajarte imágenes de fundo, sonius u animazións

Tamién puez dedicar-te a ros intangibles: dende ra replega de falordias que fan a Aragón unibersal o tuyo tamién puez engalzar a presenzia d'o Santo Grial en Aragón.

Atras paxina denzima Aragón en Internet

Bi ha atras autualidades y reyalidás que tamién te pueden intresar, Ta siguir a eboluzión d'o Aragonés de Aragón

Pirineos | Goya | Archivo histrico | Museo Provincial Uesca
Turismo Rural | en Uesca | Uesca | Probinzia | Redoladas
Indize Alfabtico | Temtico | Aragn | Direcciones Turismo | Enrastres



Copyright 1996-2019 © All Rights Reserved Javier Mendívil Navarro, Aragón (España)

Si creyes que manca cualcosa, u ye entibocau escríbenos

Aviso Legal. Ista autibidá de l'Asoziazión Aragón Interautibo y Multimeya
Aspera acercarte Aragón a tuya casa.
Fren a ra menaza de trasbase a esperanza d'o augua