Aragón > Huesca > Sariena

Sariena Escudo monezipal Uesca. Aragon.

Herldica





DECRETO 61/1993, de 15 de chunio, d'a Deputazin Cheneral d'Aragn, por o que se autoriza a o Concello de Sariena, d'a probinzia d'Uesca, ta modificar o suyo escudo herldico monezipal.

  El Ayuntamiento de Sariena, de la provincia de Huesca, ha estimado conveniente modificar su escudo herldico a fin de perpetuar en l con adecuada simbologa, y conforme a las normas de la herldica, los hechos ms relevantes y peculiares de su pasado histrico, A tal efecto, y de acuerdo con las facultades que le confieren las disposiciones legales vigentes, elev, para su definitiva aprobacin; el correspondiente proyecto y memoria descriptiva del mismo. El expediente se sustanci con arreglo a las normas de procedimiento establecidas en la Ley reguladora de las Bases de Rgimen Local, el Reglamento de Organizacin, Funcionamiento y Rgimen Jurdico de las Entidades Locales y el Decreto 1/1992, de 21 de enero, de la Diputacin General de Aragn, por el que se regula el procedimiento de rehabilitacin, modificacin o adopcin de escudos, banderas y otros smbolos de los municipios y dems entidades locales de la Comunidad Autnoma de Aragn, habindose emitido el preceptivo informe por el Consejo Asesor de Herldica y Simbologa de Aragn.
En su virtud, a propuesta del Consejero de Presidencia y Relaciones Institucionales, y previa deliberacin del Consejo de Gobierno de la Diputacin General de Aragn en su reunin del da 15 de junio de 1993,
DISPONGO:

  Artculo nico. Se autoriza al Ayuntamiento de Sariena, de la provincia de Huesca, para modificar su escudo herldico municipal, que quedar organizado de la forma siguiente:

Escudo

de gules, con una ballesta, de oro en su curea, el cordaje y la palanca situados a la derecha del escudo y con la costilla o arco, de plata. La ballesta figurar sin montar y sin dardo, dispuesta en palo; a su alrededor cinco escudetes de oro con cuatro palos de gules cada uno, colocados dos en jefe, dos en abismo y uno en punta, que representan el antiguo seal real de Aragn. El escudo se ornamenta con ramos cruzados de olivo y de laurel. Al timbre, Corona real abierta.

Escudo monezipal de Sariena


Dado en Zaragoza, a quince de junio de mil novecientos noventa y tres.
El Presidente de la Diputacin General, EMILIO EIROA GARCIA
El Consejero de Presidencia y Relaciones Institucionales, JOSE ANGEL BIEL RIVERA

 

Altras informazions



etiquetas

Introduzión to Aragón, Torismo, rural, borinas, cultura, arte, costumbres.
Presa posizión autiba en a cultura aragonesa. Jovenes y chobentú. Monta o tuyo mesmo rolde de chobenes. Creiga o tuyo informazión gronxiable e intresán. Contacta con nusatros. Da a conoxer as tuyas mesmas publicazions, o deporte y a naturaleza no te resultaran estranios. Presa partiu, aragonés por suposau.

Endiz Alfabetico denzima Aragón

Si quiers enamplar o tuyo informazión denzima Aragón puez empezipiar recorriendo bels Monesterios, o 40 Castiellos atro recorrido intresán ye o Mudejar, Patrimonio d' a Umanidá, tamién puez enamplar os tuyos conoximientos culturales denzima Aragón examinando o suyo eraldica monezipal e instituzional sin ixuplidar, por suposau, bellas d' os suyos feguras emblemáticas como San Chorche Amo d' Aragón o sus personajes ilustres añadiendo a istos datos un minimo recorrido por o suya istoria o bels libros.

Tamién goza Aragón d' una Naturaleza dibersa y variada donde pasando por plantas, animals, o paisaches podemos arribar a un fantestico bestiario que habita en os suyos molimentos.

A informazión no será replena sin un gambada por as suyas tres provincias: Zaragoza, Teruel y Uesca y sus variadas Redoladas, con aturadero en belún d'os suyos espectaculars paisaches como ro bal pirenaico d' Ordesa o el Moncayo o por oposición en el valle el Ebro.

Si razones de treballo u familiars te han lebato Luen de Aragón puez Bajarte imágenes de fundo, sonius u animazións

Tamién puez dedicar-te a ros intangibles: dende ra replega de falordias que fan a Aragón unibersal o tuyo tamién puez engalzar a presenzia d'o Santo Grial en Aragón.

Atras paxina denzima Aragón en Internet

Bi ha atras autualidades y reyalidás que tamién te pueden intresar, Ta siguir a eboluzión d'o Aragonés de Aragón



Pirineos | Goya | Archivo histórico | Museo Provincial Uesca
Turismo Rural | en Uesca | Uesca | Probinzia | Redoladas
Indize Alfabético | Temático | Aragón | Direcciones Turismo | Enrastres



Copyright 1996-2019 © All Rights Reserved Javier Mendívil Navarro, Aragón (España)

Si quiers modificar datos u enamplar a informazión suministrada escríbenos

Aviso Legal. Ista autibidá de l'Asoziazión Aragón Interautibo y Multimeya
Ye una faina d' espardidura de Aragón en Internet.
L'Augua en Aragón, una promesa d'esdebenidero