Aragón > Huesca > Uesca > Semana Santa

Archicofradia de la Santisima Vera Cruz de Huesca Huesca. Aragón.

Huesca Semana Santa





La Archidcofradía de la Santísima Vera Cruz fue instituida y fundada en el exconvento del Carmen de la Observancia de esta ciudad de Huesca hacia el año 1500, siendo el 27 de enero de 1587 cuando consta la renovación de sus estatutos. Tuvo su sede inicial en los claustros del citado convento y, tras pasar por los conventos de las Miguelas y de las Capuchinas, fue en 1865 cuando, siendo obispo de esta diócesis S.E.I. don Basilio Gil y Bueno, se traslada a la parroquia de Santo Domingo y San Martín, donde continúa hasta nuestros días.

Celebra su festividad el 14 de septiembre, solemne fiesta de la Exaltación de la Santa Cruz, en la que se venera la reliquia del Lignum Crucis y se recuerda especialmente a los cofrades difuntos.

La finalidad de esta Archicofradía es fomentar la devoción a la Pasión de Nuestro Señor Jesucristo, mediante la organización de las procesiones y otros actos que se desarrollen en la Semana Santa oscense, así como la conservación y guarda de todos los enseres de los que es propietaria; y a través de todo ello, promover la vida cristiana de sus cofrades.

El hábito de la Archicofradía consta de túnica negra abotonada de arriba abajo, con bocamangas y tira central en terciopelo negro, sobre la parte izquierda del pecho destaca una pequeña cruz de color rojo, tercerol negro terminado en forma plisada, cinturón de cuero negro con escudo en la hebilla, así como medalla con emblema de la Archicofradía sobre cinta morada y blanca.

Su máximo representante es el prior que, por derecho propio, es siempre el párroco de la iglesia de Santo Domingo y San Martín. La figura del mayordomo primero actúa asimismo en representación de la Archicofradía junto con los miembros de la Junta Directiva, todos ellos escogidos por votación de entre los miembros de la Asamblea. Esta se reúne al menos en dos ocasiones cada año, antes y después de la Semana Santa.

Uesca situazión

Museu Arqueolóchico Probinzial de Uesca

Direziones de Intres Toristico en Uesca.

Altras informazions
 

etiquetas

Introduzión to Aragón, Torismo, rural, borinas, cultura, arte, costumbres.
Presa posizión autiba en a cultura aragonesa. Jovenes y chobentú. Monta o tuyo mesmo rolde de chobenes. Creiga o tuyo informazión gronxiable e intresán. Contacta con nusatros. Da a conoxer as tuyas mesmas publicazions, o deporte y a naturaleza no te resultaran estranios. Presa partiu, aragonés por suposau.

Endiz Alfabetico denzima Aragón

Si quiers enamplar o tuyo informazión denzima Aragón puez empezipiar recorriendo bels Monesterios, o 40 Castiellos atro recorrido intresán ye o Mudejar, Patrimonio d' a Umanidá, tamién puez enamplar os tuyos conoximientos culturales denzima Aragón examinando o suyo eraldica monezipal e instituzional sin ixuplidar, por suposau, bellas d' os suyos feguras emblemáticas como San Chorche Amo d' Aragón o sus personajes ilustres añadiendo a istos datos un minimo recorrido por o suya istoria o bels libros.

Tamién goza Aragón d' una Naturaleza dibersa y variada donde pasando por plantas, animals, o paisaches podemos arribar a un fantestico bestiario que habita en os suyos molimentos.

A informazión no será replena sin un gambada por as suyas tres provincias: Zaragoza, Teruel y Uesca y sus variadas Redoladas, con aturadero en belún d'os suyos espectaculars paisaches como ro bal pirenaico d' Ordesa o el Moncayo o por oposición en el valle el Ebro.

Si razones de treballo u familiars te han lebato Luen de Aragón puez Bajarte imágenes de fundo, sonius u animazións

Tamién puez dedicar-te a ros intangibles: dende ra replega de falordias que fan a Aragón unibersal o tuyo tamién puez engalzar a presenzia d'o Santo Grial en Aragón.

Atras paxina denzima Aragón en Internet

Bi ha atras autualidades y reyalidás que tamién te pueden intresar, Ta siguir a eboluzión d'o Aragonés de Aragón



Pirineos | Goya | Archivo histórico | Museo Provincial Uesca
Turismo Rural | en Uesca | Uesca | Probinzia | Redoladas
Indize Alfabético | Temático | Aragón | Direcciones Turismo | Enrastres



Aragones, Aragon ye ansina, Uesca, Huesca, Osca, Pasapues, Uropa, Pirinés, Francho de Goya, Ebro, Chuntos pol aragones, lugars, redoladas, monezipios.

Copyright 1996-2019 © All Rights Reserved Javier Mendívil Navarro, Aragón (España)

Aclarazions u correchir errors por fabor escríbenos

Aviso Legal. Ista autibidá de l'Asoziazión Aragón Interautibo y Multimeya
Ye una faina d' espardidura de Aragón en Internet.
Augua en Aragón, salú y güempasar