Aragón > Heráldica

Escudo de la provincia de Huesca Heráldica de Aragón.

Heráldica





Desde la creación de las provincia poseía el tradicional escudo con el jinete con origen en la capital de la provincia.

Antiguo escudo de la Provincia de Huesca

Escudo actual de la provincia de Huesca

Escudo cuartelado en que se representan los ocho antiguos Partidos Judiciales: 1º de gules, una cruz patriarcal de oro, acompañada en cada ángulo de cuatro cabezas de reyes moros (que es de Jaca); 2º partido, a) de Aragón, b) de plata, un árbol de sinople, y brochante sobre el todo, un escudete de azur (que es de Fraga); 3º de plata, un escudete de Aragón, coronado de oro, acostado a cada lado de un león rampante de gules, y acompañado en lo alto y en lo bajo de un castillo de piedra (que es de Benabarre); 4º de azur, una ballesta, de plata la costilla y lo demás de oro, acompañada de cinco escudetes con las barras de Aragón (que es de Sariñena); 5º de plata, un arbusto de tamariz, entre dos escudetes coronados de Aragón (que es de Tamarite); 6º de sinople, un hombre barbado mirando de frente, y en orden cinco escudetes de Aragón (que es de Barbastro); 7º de oro, un castillo de piedra, sumado de una cruz resaltada de una encina sobre la torre de homenaje con el mote "Haec est victoria nostra" (que es de Boltaña). Sobre el todo, escusón con las armas de Huesca capital (Un jinete de plata, lanza en ristre, en campo de gules; en cantón diestro de jefe una mitra de oro, y el mote "Urbs Victrix Osca" en punta).

Timbre: Corona real abierta.



Otros conceptos sobre Heráldica de Aragón



etiquetas

Introduzión to Aragón, Torismo, rural, borinas, cultura, arte, costumbres.
Presa posizión autiba en a cultura aragonesa. Jovenes y chobentú. Monta o tuyo mesmo rolde de chobenes. Creiga o tuyo informazión gronxiable e intresán. Contacta con nusatros. Da a conoxer as tuyas mesmas publicazions, o deporte y a naturaleza no te resultaran estranios. Presa partiu, aragonés por suposau.

Endiz Alfabetico denzima Aragón

Si quiers enamplar o tuyo informazión denzima Aragón puez empezipiar recorriendo bels Monesterios, o 40 Castiellos atro recorrido intresán ye o Mudejar, Patrimonio d' a Umanidá, tamién puez enamplar os tuyos conoximientos culturales denzima Aragón examinando o suyo eraldica monezipal e instituzional sin ixuplidar, por suposau, bellas d' os suyos feguras emblemáticas como San Chorche Amo d' Aragón o sus personajes ilustres añadiendo a istos datos un minimo recorrido por o suya istoria o bels libros.

Tamién goza Aragón d' una Naturaleza dibersa y variada donde pasando por plantas, animals, o paisaches podemos arribar a un fantestico bestiario que habita en os suyos molimentos.

A informazión no será replena sin un gambada por as suyas tres provincias: Zaragoza, Teruel y Uesca y sus variadas Redoladas, con aturadero en belún d'os suyos espectaculars paisaches como ro bal pirenaico d' Ordesa o el Moncayo o por oposición en el valle el Ebro.

Si razones de treballo u familiars te han lebato Luen de Aragón puez Bajarte imágenes de fundo, sonius u animazións

Tamién puez dedicar-te a ros intangibles: dende ra replega de falordias que fan a Aragón unibersal o tuyo tamién puez engalzar a presenzia d'o Santo Grial en Aragón.

Atras paxina denzima Aragón en Internet

Bi ha atras autualidades y reyalidás que tamién te pueden intresar, Ta siguir a eboluzión d'o Aragonés de Aragón



Uesca | Teruel | Zaragoza | Aragón | Redoladas | Portalada
Turismo Rural | Turismo | La Seo | El Pilar | Mudéjar | Goya | Museo Zaragoza
Endize Alfabetico | Temático | Mapas | Enrastres



Copyright 1996-2019 © All Rights Reserved Javier Mendívil Navarro, Aragón (España)

Aclarazions u correchir errors por fabor escríbenos

Aviso Legal. Ista autibidá de l'Asoziazión Aragón Interautibo y Multimeya
Ye una autibidá cultural.
L'augua esperanza y esdebenidero