Aragón > Heráldica

Herldica de Aragn Heráldica de Aragón.

Clasificacin de los escudos





La primera divisin que puede hacerse de los escudos de armas consiste en distinguir dos clases de ellos: simples y compuestos. Los primeros se dividen a su vez en escudos de familia, de dignidad y de comunidad, segn que estn vinculados a una familia por herencia, o a un cargo o dignidad personal, o a una sociedad o municipio, etc. Los compuestos se forman por agregacin de simples, lo cual sucede: por alianza de familias nobles, cuando por razones de parentesco toma una los blasones de las otras, aadindolos a los suyos y formando lo que se llama pendn genealgico; por concesin de un Soberano, que autoriza el uso de sus armas en determinadas condiciones; por superioridad, cuando un noble que ya tiene escudo se ve ascendido a una dignidad que tambin lo posee, etc.

Elementos del escudo

Hay que distinguir en todo escudo los elementos principales de los accesorios: estos ltimos, que pueden variar y que no siempre acompaan al escudo, se reducen a los adornos exteriores. Los elementos principales, que constituyen lo esencial del blasn, se agrupan y se enumeran del siguiente modo: el contorno o forma exterior, el campo o rea, las divisiones del campo, el esmalte (color y metal y las figuras, con sus diferentes clases de piezas herldicas y figuras fsicas.


Escudo gtico


Escudo en losanje

Atendiendo al contorno, puede ser el escudo: redondo, ovalado, gtico o apuntado, en losanje o losanjeado, redondeado (por la parte inferior), aguzado o acaudado (terminado en forma de quilla) en forma de peto, etc.
El redondeado se dice espaol por haber sido el predilecto de los espaoles en el siglo XVI; el aguzado se llama francs por haberlo as adoptado los franceses en dicho siglo: hoy es el dominante.

Ms informaciones sobre Herldica


Otros conceptos sobre Heráldica de Aragón



etiquetas

Introduzión to Aragón, Torismo, rural, borinas, cultura, arte, costumbres.
Presa posizión autiba en a cultura aragonesa. Jovenes y chobentú. Monta o tuyo mesmo rolde de chobenes. Creiga o tuyo informazión gronxiable e intresán. Contacta con nusatros. Da a conoxer as tuyas mesmas publicazions, o deporte y a naturaleza no te resultaran estranios. Presa partiu, aragonés por suposau.

Endiz Alfabetico denzima Aragón

Si quiers enamplar o tuyo informazión denzima Aragón puez empezipiar recorriendo bels Monesterios, o 40 Castiellos atro recorrido intresán ye o Mudejar, Patrimonio d' a Umanidá, tamién puez enamplar os tuyos conoximientos culturales denzima Aragón examinando o suyo eraldica monezipal e instituzional sin ixuplidar, por suposau, bellas d' os suyos feguras emblemáticas como San Chorche Amo d' Aragón o sus personajes ilustres añadiendo a istos datos un minimo recorrido por o suya istoria o bels libros.

Tamién goza Aragón d' una Naturaleza dibersa y variada donde pasando por plantas, animals, o paisaches podemos arribar a un fantestico bestiario que habita en os suyos molimentos.

A informazión no será replena sin un gambada por as suyas tres provincias: Zaragoza, Teruel y Uesca y sus variadas Redoladas, con aturadero en belún d'os suyos espectaculars paisaches como ro bal pirenaico d' Ordesa o el Moncayo o por oposición en el valle el Ebro.

Si razones de treballo u familiars te han lebato Luen de Aragón puez Bajarte imágenes de fundo, sonius u animazións

Tamién puez dedicar-te a ros intangibles: dende ra replega de falordias que fan a Aragón unibersal o tuyo tamién puez engalzar a presenzia d'o Santo Grial en Aragón.

Atras paxina denzima Aragón en Internet

Bi ha atras autualidades y reyalidás que tamién te pueden intresar, Ta siguir a eboluzión d'o Aragonés de Aragón



Uesca | Teruel | Zaragoza | Aragón | Redoladas | Portalada
Turismo Rural | Turismo | La Seo | El Pilar | Mudéjar | Goya | Museo Zaragoza
Endize Alfabetico | Temático | Mapas | Enrastres



Copyright 1996-2019 © All Rights Reserved Javier Mendívil Navarro, Aragón (España)

Si creyes que manca cualcosa, u ye entibocau escríbenos

Aviso Legal. Ista autibidá de l'Asoziazión Aragón Interautibo y Multimeya
Aspera acercarte Aragón a tuya casa.
Fren a ra menaza de trasbase a esperanza d'o augua