Heráldica de Aragón Heráldica de Aragón.
Aragón > Heráldica

Heráldica de Aragón Heráldica de Aragón.

Brisuras





 

Entiéndese por brisada o brisura (del francés brisure, fractura) toda modificación que se introduce en el escudo de una familia para distinguir los vástagos secundarios que de ella proceden. Como sólamente el primogénito de una familia noble tiene derecho de llevar las armas puras y plenas de sus mayores, por lo menos cuando entra en posesión de su título, los demás hijos se ven obligados a modificarlas para distinguirse del heredero, lo cual se expresa con la frase de brisar las armas.

A su vez, los segundogénitos de estas ramas de la familia brisarán de nuevo las armas de sus padres, ya brisadas antes por éstos, y así sucesivamente, si quieren conservar los blasones de la familia. Estas brisuras se hacen de muchas maneras; ya por adición de alguna pieza (sobre todo la del lambel, especie de banqueta, para los escudos reales, ya por disminución de alguna pieza honorable, ya cuartelando los blasones de la familia con los de otra donde el vástago se establece, ya cambiando los esmaltes, o la posición o el número de las figuras, etc.

Brisuras

Sirvan de ejemplo los escudos de los principes de sangre real descendientes de la Casa de Borbón, cuyos blasones puros consisten, como es sabido, en tres lises de oro sobre campo azul, y véase cómo los aludidos príncipes pusieron sus brisuras en el escudo.

Más informaciones sobre Heráldica



Otros conceptos sobre Heráldica de Aragón



etiquetas

Introduzión to Aragón, Torismo, rural, borinas, cultura, arte, costumbres.
Presa posizión autiba en a cultura aragonesa. Jovenes y chobentú. Monta o tuyo mesmo rolde de chobenes. Creiga o tuyo informazión gronxiable e intresán. Contacta con nusatros. Da a conoxer as tuyas mesmas publicazions, o deporte y a naturaleza no te resultaran estranios. Presa partiu, aragonés por suposau.

Endiz Alfabetico denzima Aragón

Si quiers enamplar o tuyo informazión denzima Aragón puez empezipiar recorriendo bels Monesterios, o 40 Castiellos atro recorrido intresán ye o Mudejar, Patrimonio d' a Umanidá, tamién puez enamplar os tuyos conoximientos culturales denzima Aragón examinando o suyo eraldica monezipal e instituzional sin ixuplidar, por suposau, bellas d' os suyos feguras emblemáticas como San Chorche Amo d' Aragón o sus personajes ilustres añadiendo a istos datos un minimo recorrido por o suya istoria o bels libros.

Tamién goza Aragón d' una Naturaleza dibersa y variada donde pasando por plantas, animals, o paisaches podemos arribar a un fantestico bestiario que habita en os suyos molimentos.

A informazión no será replena sin un gambada por as suyas tres provincias: Zaragoza, Teruel y Uesca y sus variadas Redoladas, con aturadero en belún d'os suyos espectaculars paisaches como ro bal pirenaico d' Ordesa o el Moncayo o por oposición en el valle el Ebro.

Si razones de treballo u familiars te han lebato Luen de Aragón puez Bajarte imágenes de fundo, sonius u animazións

Tamién puez dedicar-te a ros intangibles: dende ra replega de falordias que fan a Aragón unibersal o tuyo tamién puez engalzar a presenzia d'o Santo Grial en Aragón.

Atras paxina denzima Aragón en Internet

Bi ha atras autualidades y reyalidás que tamién te pueden intresar, Ta siguir a eboluzión d'o Aragonés de Aragón



Uesca | Teruel | Zaragoza | Aragón | Redoladas | Portalada
Turismo Rural | Turismo | La Seo | El Pilar | Mudéjar | Goya | Museo Zaragoza
Endize Alfabetico | Temático | Mapas | Enrastres



Copyright 1996-2019 © All Rights Reserved Javier Mendívil Navarro, Aragón (España)

Actualiza a informazión que consideres obsoleta escríbenos

Aviso Legal. Ista autibidá de l'Asoziazión Aragón Interautibo y Multimeya
Ye realizá con independenzia de tot aministrazión o instituzión pública.
L'Augua en Aragón, una promesa d'esdebenidero