El Deporte de Aventura: Volar en Aragón. luenga lengua fabla Aragón ye ansína.
Aragón > aragones

El Deporte de Aventura: Volar en Aragón. Aragón.




Flotar en el aire con el mínimo nivel de dependencia de la tecnología aeronáutica, de la forma más natural y silenciosa posible, es la imitación más lograda de esa aventura que constituye el eterno sueno del hombre: volar.
Información: Federación Aragonesa de Deportes Aéreos 976214378.

Vela, parapente y ala delta

Vela

Tanto el vuelo a vela, como especialmente el ala delta y el parapente, son lo más parecido a volar como las aves aprovechando las corrientes térmicas.

Ala Delta

En los dos últimos casos, la ausencia de nave produce una sensación de total libertad al lanzarse sobre los valles desde grandes alturas.

parapente

Ultraligeros

Cuando el avión se reduce a su mínima expresión en cuanto a casco, peso y dimensiones. Volar a baja altura con un ultraligero nos proporciona nuevas y emocionantes perspectivas de paisajes más o menos conocidos.

Paracaidismo

En sus diferentes modalidades, el paracaidismo supone la máxima expresión de la libertad y de la aventura de volar, pero con un rigurosísimo control del riesgo.

AVISO IMPORTANTE

Las actividades aquí reseñadas exigen una adecuada preparación tanto física como técnica, una experiencia suficiente y un equipamiento apropiado y específico para cada caso la asistencia de guías expertos y un buén conocimiento del medio geográfico y climático, para evitar posibles accidentes, fruto de la imprudencia.




Educad a ros ninos y no será amenistable castigar a l' ombres. Pitágoras



etiquetas

Introduzión to Aragón, Torismo, rural, borinas, cultura, arte, costumbres.
Presa posizión autiba en a cultura aragonesa. Jovenes y chobentú. Monta o tuyo mesmo rolde de chobenes. Creiga o tuyo informazión gronxiable e intresán. Contacta con nusatros. Da a conoxer as tuyas mesmas publicazions, o deporte y a naturaleza no te resultaran estranios. Presa partiu, aragonés por suposau.

Endiz Alfabetico denzima Aragón

Si quiers enamplar o tuyo informazión denzima Aragón puez empezipiar recorriendo bels Monesterios, o 40 Castiellos atro recorrido intresán ye o Mudejar, Patrimonio d' a Umanidá, tamién puez enamplar os tuyos conoximientos culturales denzima Aragón examinando o suyo eraldica monezipal e instituzional sin ixuplidar, por suposau, bellas d' os suyos feguras emblemáticas como San Chorche Amo d' Aragón o sus personajes ilustres añadiendo a istos datos un minimo recorrido por o suya istoria o bels libros.

Tamién goza Aragón d' una Naturaleza dibersa y variada donde pasando por plantas, animals, o paisaches podemos arribar a un fantestico bestiario que habita en os suyos molimentos.

A informazión no será replena sin un gambada por as suyas tres provincias: Zaragoza, Teruel y Uesca y sus variadas Redoladas, con aturadero en belún d'os suyos espectaculars paisaches como ro bal pirenaico d' Ordesa o el Moncayo o por oposición en el valle el Ebro.

Si razones de treballo u familiars te han lebato Luen de Aragón puez Bajarte imágenes de fundo, sonius u animazións

Tamién puez dedicar-te a ros intangibles: dende ra replega de falordias que fan a Aragón unibersal o tuyo tamién puez engalzar a presenzia d'o Santo Grial en Aragón.

Atras paxina denzima Aragón en Internet

Bi ha atras autualidades y reyalidás que tamién te pueden intresar, Ta siguir a eboluzión d'o Aragonés de Aragón



Uesca | Teruel | Zaragoza | Aragón | Redoladas | Portalada
Turismo Rural | Turismo | La Seo | El Pilar | Mudéjar | Goya | Museo Zaragoza
Endize Alfabetico | Temático | Mapas | Enrastres



Aragón ye ansina, Monezipios, provincias, redoladas. Arte Mudéjar, turismo, rural, borinas. monasterios, ilesias, Moncayo, sistema ibérico, pirineos, agua, Ebro, Jalón, Jiloca, Huerva, Huecha, Queiles, Isuela.

Copyright 1996-2019 © All Rights Reserved Javier Mendívil Navarro, Aragón (España)

Si creyes que manca cualcosa, u ye entibocau escríbenos

Aviso Legal. Ista autibidá de l'Asoziazión Aragón Interautibo y Multimeya
Aspera acercarte Aragón a tuya casa.
L'Augua en Aragón, una promesa d'esdebenidero