La aventura de la Nieve en Aragón. Aragón ye ansina. luenga lengua fabla 
Aragón > aragones

La aventura de la Nieve en Aragón. Aragón.



Hoy me he levantado con ganas de ser una Cabecita Loca

Aunque el esqui alpino es un deporte emocionante, deja poco espacio a la aventura. Ésta hay que buscarla en la soledad de valles y laderas cubiertas de nieve virgen.
Información: Federación Aragonesa de Deportes de Invierno 976 218338, 976 211100 y 976 239795.

esquiEsquí fuera de pistas

Fuera de las pistas balizadas, mecanizadas y con la nieve preparada específicamente para la práctica del descenso alpino de las modernas estaciones de esquí, que cuentan con todos los servicios de hostelería y restauración, es posible practicar el descenso por laderas vírgenes cuyas cimas se alcanzan por medios propios o gracias al helicóptero (heliesquí), como en Cerler y en Panticosa. Evidentemente, esta práctica exige un total dominio del esquí y un conocimiento amplio del clima y los factores que favorecen el desencadenamiento de aludes, así como una notable precaución. Igualmente divertido es el snowboard, o tabla de nieve, algo así como el surf, pero cambiando las olas por la nieve virgen.

esqui de travesiaEsquí de travesía

Supone la culminación de todas las posibilidades del esquí: descensoy ascenso con esquíes, recorridos en llano como en el esqui de fondo ... Exige, por tanto, una buena preparación tanto montañera como esquiadora,y a cambio ofrece el acercamiento a lugares inaccesibles en invierno y visiones privilegiadas de parajes únicos.
También se puede consultar con:
Federación Aragonesa de Montañismo 976 227971.

esquiPaseos en la nieve

En invierno, cuando los caminos llenos de nieve impiden caminar normalmente por ellos, se puede acceder a desconocidos parajes invernales con ayuda de las raquetas de nieve o de esquís de fondo de paseo (también llamado esquí telemark) y descubrir la belleza de la naturaleza dormida bajo la nieve.

AVISO IMPORTANTE

Las actividades aquí reseñadas exigen una adecuada preparación tanto física como técnica, una experiencia suficiente y un equipamiento apropiado y específico para cada caso, cuando no la asistencia de guías expertos y un buen conocimiento del medio geográfico y clímatico, para evitar posibles accidentes fruto de la imprudencia.

GUIAS DE ALTA MONTAÑA

EQUIPO BARRABES

Escuela de esquí y Guías de Montaña
Edificio Barrabes
22440 - Benasque (Huesca)

Tel.: 974 551056
E-Mail: equipo@barrabes.com
www.barrabes.com

ARAGON AVENTURA

22639 GAVIN (BIESCAS)
HUESCA ESPAÑA

Teléfono: 974 485358 internacional + 34 974485358
Fax: 974 485348

CARLOS MARCOS: GUIA DE MONTAÑA

Edificio Cohiba, 3º B, Parking telesilla
22661 PANTICOSA
HUESCA ESPAÑA

Telefono: 974 487554

NATURALEZA Y AVENTURA

Edificio Tebarray
22640 Urbanización Formigal
HUESCA ESPAÑA
Teléfono: 974 490388
Tel. y Fax: 974 490046



O nobanta por ziento d'os puliticos esprestichia a ro diez por ziento restante. Henry Kissinger



etiquetas

Introduzión to Aragón, Torismo, rural, borinas, cultura, arte, costumbres.
Presa posizión autiba en a cultura aragonesa. Jovenes y chobentú. Monta o tuyo mesmo rolde de chobenes. Creiga o tuyo informazión gronxiable e intresán. Contacta con nusatros. Da a conoxer as tuyas mesmas publicazions, o deporte y a naturaleza no te resultaran estranios. Presa partiu, aragonés por suposau.

Endiz Alfabetico denzima Aragón

Si quiers enamplar o tuyo informazión denzima Aragón puez empezipiar recorriendo bels Monesterios, o 40 Castiellos atro recorrido intresán ye o Mudejar, Patrimonio d' a Umanidá, tamién puez enamplar os tuyos conoximientos culturales denzima Aragón examinando o suyo eraldica monezipal e instituzional sin ixuplidar, por suposau, bellas d' os suyos feguras emblemáticas como San Chorche Amo d' Aragón o sus personajes ilustres añadiendo a istos datos un minimo recorrido por o suya istoria o bels libros.

Tamién goza Aragón d' una Naturaleza dibersa y variada donde pasando por plantas, animals, o paisaches podemos arribar a un fantestico bestiario que habita en os suyos molimentos.

A informazión no será replena sin un gambada por as suyas tres provincias: Zaragoza, Teruel y Uesca y sus variadas Redoladas, con aturadero en belún d'os suyos espectaculars paisaches como ro bal pirenaico d' Ordesa o el Moncayo o por oposición en el valle el Ebro.

Si razones de treballo u familiars te han lebato Luen de Aragón puez Bajarte imágenes de fundo, sonius u animazións

Tamién puez dedicar-te a ros intangibles: dende ra replega de falordias que fan a Aragón unibersal o tuyo tamién puez engalzar a presenzia d'o Santo Grial en Aragón.

Atras paxina denzima Aragón en Internet

Bi ha atras autualidades y reyalidás que tamién te pueden intresar, Ta siguir a eboluzión d'o Aragonés de Aragón



Uesca | Teruel | Zaragoza | Aragón | Redoladas | Portalada
Turismo Rural | Turismo | La Seo | El Pilar | Mudéjar | Goya | Museo Zaragoza
Endize Alfabetico | Temático | Mapas | Enrastres



Aragón ye ansina, Monezipios, provincias, redoladas. Arte Mudéjar, turismo, rural, borinas. monasterios, ilesias, Moncayo, sistema ibérico, pirineos, agua, Isuela.

Copyright 1996-2020 © All Rights Reserved Javier Mendívil Navarro, Aragón (España)

Aclarazions u correchir errors por fabor escríbenos

Aviso Legal. Ista autibidá de l'Asoziazión Aragón Interautibo y Multimeya
Aspera acercarte Aragón a tuya casa.
Fren a ra menaza de trasbase a esperanza d'o augua