Vilas del Turbon. El Agua de Aragón. Aragón ye ansina. luenga lengua fabla
Aragón > aragones

Vilas del Turbon. El Agua de Aragón. Aragón.




En el centro del Pirineo aragonés en el macizo del Turbón, a 2.492 metros de altitud, nace el agua Vilas del Turbón. En concreto del manantial Virgen de la Peña, a 1.976 metros, emerge un agua de gran pureza (7.2 ph.) a una temperatura constante de 9 grados centígrados y con una densidad a 15 grados de 1.0002.

Todas estas características la acreditan como agua de gran calidad. Ya antes de la década de los 30, su fama había traspasado las fronteras pirenaicas. Al manantial acudían desde lejos enfermos del riñón e hígado que afrontaban el camino, durante más de cuatro horas a pie o en caballerías para someterse al tratamiento de aguas.

En 1988 se instala una moderna planta embotelladora con una capacidad de producción de 150.000 botellas diarias, incorporando las últimas tecnologías al proceso de envasado tanto en el control de calidad como en el sistema de filtrado. En su elaboración se utiliza un sistema de calefacción por uso de cáscaras de almendra, ya que se ha abandonado el uso del gasoil.

Este agua, clasificada como mineral natural y declarada minero-medicinal, se presenta en botellas de vidrio retornable, con capacidad de un litro, medio litro y cuarto de litro, tipo torpedo.

Direcciones

AGUA VILAS DEL TURBÓN, S.A.
Coso Bajo, 11
HUESCA
Teléfono 974 22 54 19




O millor de l'esdebenidor ye que nomás arriba un día á ra begata. Abraham Lincoln



etiquetas

Introduzión to Aragón, Torismo, rural, borinas, cultura, arte, costumbres.
Presa posizión autiba en a cultura aragonesa. Jovenes y chobentú. Monta o tuyo mesmo rolde de chobenes. Creiga o tuyo informazión gronxiable e intresán. Contacta con nusatros. Da a conoxer as tuyas mesmas publicazions, o deporte y a naturaleza no te resultaran estranios. Presa partiu, aragonés por suposau.

Endiz Alfabetico denzima Aragón

Si quiers enamplar o tuyo informazión denzima Aragón puez empezipiar recorriendo bels Monesterios, o 40 Castiellos atro recorrido intresán ye o Mudejar, Patrimonio d' a Umanidá, tamién puez enamplar os tuyos conoximientos culturales denzima Aragón examinando o suyo eraldica monezipal e instituzional sin ixuplidar, por suposau, bellas d' os suyos feguras emblemáticas como San Chorche Amo d' Aragón o sus personajes ilustres añadiendo a istos datos un minimo recorrido por o suya istoria o bels libros.

Tamién goza Aragón d' una Naturaleza dibersa y variada donde pasando por plantas, animals, o paisaches podemos arribar a un fantestico bestiario que habita en os suyos molimentos.

A informazión no será replena sin un gambada por as suyas tres provincias: Zaragoza, Teruel y Uesca y sus variadas Redoladas, con aturadero en belún d'os suyos espectaculars paisaches como ro bal pirenaico d' Ordesa o el Moncayo o por oposición en el valle el Ebro.

Si razones de treballo u familiars te han lebato Luen de Aragón puez Bajarte imágenes de fundo, sonius u animazións

Tamién puez dedicar-te a ros intangibles: dende ra replega de falordias que fan a Aragón unibersal o tuyo tamién puez engalzar a presenzia d'o Santo Grial en Aragón.

Atras paxina denzima Aragón en Internet

Bi ha atras autualidades y reyalidás que tamién te pueden intresar, Ta siguir a eboluzión d'o Aragonés de Aragón



Uesca | Teruel | Zaragoza | Aragón | Redoladas | Portalada
Turismo Rural | Turismo | La Seo | El Pilar | Mudéjar | Goya | Museo Zaragoza
Endize Alfabetico | Temático | Mapas | Enrastres



Aragón ye ansína, Aragones, aigua d'Aragon.

Copyright 1996-2019 © All Rights Reserved Javier Mendívil Navarro, Aragón (España)

Si creyes que manca cualcosa, u ye entibocau escríbenos

Aviso Legal. Ista autibidá de l'Asoziazión Aragón Interautibo y Multimeya
Ye una faina d' espardidura de Aragón en Internet.
Fren a ra menaza de trasbase a esperanza d'o augua