Aragón > aragones

Museo Provincial de Zaragoza. Introducción Aragón.

El Museo se divide en varias secciones museográficas.

ARQUEOLOGIA

Está situada en el edificio de plaza de Los Sitios número 6 y los fondos que expone el museo en sus salas de la planta baja nos ayudan a comprender cómo ha sido la evolución cultural de las gentes que en épocas remotas habitaron en este territorio que hoy llamamos Aragón.

Museo Provincial de Zaragoza

Se exhiben piezas correspondientes a diversas culturas desde el Paleolítico hasta el mundo árabe.

Existen visitas didácticas con hojas de trabajo para los siguientes apartados:

  • Prehistoria
  • Cultura preromana
  • Caesaraugusta
  • La romanización de Aragón.

BELLAS ARTES

Esta sección se situa en las plantas superiores. Una visita a la sección de Bellas Artes nos puede satisfacer estéticamente contemplando algunas obras de gran belleza y calidad. Sobresalen por su interes la completisima colección de pintura gótica y los extraordinarios retratos que Goya realizo en 1814 al rey Fernando VII y al Duque de San Carlos.

Museo Provincial de Zaragoza Museo Provincial de Zaragoza Museo Provincial de Zaragoza

Recoge colecciones de pintura, escultura y numismatica, todo ello desde los siglos XIV al XX.

ETNOLOGIA

La sección de etnologia está ubicada en el parque Primo de Rivera en la "Casa Pirenaica", edificio cuya estructura es una muestra de la arquitectura tradicional del Pirineo aragonés, recogiendo elementos variados de sus valles.

Museo Provincial de Zaragoza Museo Provincial de Zaragoza

Muestra trajes populares y diversos utensilios relacionados con la vida doméstica del Aragón de hace 100 años.

CERAMICA

La Sección de Cerámica ha reestructurado el espacio interno de la "Casa de Albarracín", sita en el parque Primo de Rivera, para poder disponer de tres amplias salas donde exponer los fondos cerámicos del Museo de Zaragoza.

Museo Provincial de Zaragoza

Los fondos de esta nueva sección muestran la evolución estilística y funcional de la cerámica, así como un variado repertorio de los alfares populares aragoneses.

La COLONIA CELSA

Está situada en el municipio zaragozano de Velilla de Ebro, a 55 Km. de la capital en la carretera de Castellón. Expone de forma monográfica los materiales recuperados en las excavaciones de la Colonia Victrix Iulia Celsa. A escasos metros del yacimiento.

INFORMACION GENERAL

Situación y Horarios

Si quiere mas información sobre el museo pulse aquí.

L' amor de garrastolendas muere en a cuaresma.

etiquetas

Introduzión to Aragón, Torismo, rural, borinas, cultura, arte, costumbres. Presa posizión autiba en a cultura aragonesa. Jovenes y chobentú. Monta o tuyo mesmo rolde de chobenes. Creiga o tuyo informazión gronxiable e intresán. Contacta con nusatros. Da a conoxer as tuyas mesmas publicazions . O deporte y a naturaleza no te resultaran estranios. Presa partiu, aragonés por suposau.

Endiz Alfabetico denzima Aragón

Si quiers enamplar o tuyo informazión denzima Aragón puez empezipiar recorriendo bels Monesterios, o 40 Castiellos atro recorrido intresán ye o Mudejar, Patrimonio d' a Umanidá, tamién puez enamplar os tuyos conoximientos culturales denzima Aragón examinando o suyo eraldica monezipal e instituzional sin ixuplidar , por suposau , bellas d' os suyos feguras emblemáticas como San Chorche Amo d' Aragón o sus personajes ilustres añadiendo a istos datos un minimo recorrido por o suya istoria o bels libros.

Tamién goza Aragón d' una Naturaleza dibersa y variada donde pasando por plantas, animals, o paisaches podemos arribar a un fantestico bestiario que habita en os suyos molimentos.

A informazión no será replena sin un gambada por as suyas tres provincias: Zaragoza, Teruel y Uesca y sus variadas Redoladas, con aturadero en belún d'os suyos espectaculars paisaches como ro bal pirenaico d' Ordesa o el Moncayo o por oposición en el valle el Ebro.

Si razones de treballo u familiars te han lebato Luen de Aragón puez Bajarte imágenes de fundo, sonius u animazións

Tamién puez dedicar-te a ros intangibles: dende ra replega de falordias que fan a Aragón unibersal o tuyo tamién puez engalzar a presenzia d'o Santo Grial en Aragón.

Atras paxina denzima Aragón en Internet

Muitas presonas son intresadas en os suyos debampasaus, ye fesable que en Chenialoxía Aragonesa trobes a respuesta.
Bi ha atras autualidades y reyalidás que tamién te pueden intresar, anque te parezca que ra reyalidá se jubila, sigue adebán mui biba, Y a naturaleza tamién.
Ta siguir a eboluzión d'o Aragonés de Aragón

Uesca | Teruel | Zaragoza | Aragón | Redoladas | Portalada
Turismo Rural | Turismo | La Seo | El Pilar | Mudéjar | Goya | Museo Zaragoza
Endize Alfabetico | Temático | Mapas | Enrastres

Copyright 1996-2013 © All Rights Reserved Javier Mendívil Navarro, Aragón (España)

Si quiers modificar datos u enamplar a informazión suministrada escríbenos

Aviso Legal. Ista autibidá de l'Asoziazión Aragón Interautibo y Multimeya
Ye una autibidá cultural.
L'augua esperanza y esdebenidero